♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg vurderer å gå fra min samboer. vi har en sønn på 2 1/2 år og jeg er gravid. hvilke rettigheter har jeg når jeg blir alene?
Galskapens overhode Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Dette kommar an på hvordan fordelingen blir av barna. Skal dere ha dem 50% hver, så endrer din situasjon seg minimalt. Skal du ha barna 60% eller mer regnes du som aleneforsørger. Det er så mye forskjellig du kan få, så jeg ville anbefale deg gå inn på NAVs sider og lese der.. Evt organisere et møte med NAV eller Amathea
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 det er ganke mange,kan nevne noen.barnetrygd for 1 barn mer en du har,støtte til barnepass ,ettableringslån,bosøtte,velger du jobbe halvt fr du overgangstønad,bidrag....jeg ble alene med ettt barn på ett år ,kjøpte meg leilighet,og hadde ok økonomi.det er mye papir arbeid,og en litt slitsom prosses,men når alt er i box blir alt greit.lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå