nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 hun studerer til å bli hudpleier og alt annet som hører med. satt og snakket sammen, og kom inn på temaet braziliansk voksing (voksing av det meget hellige...), noe som hun gjevnlig går til. hun sa at hun trodde ikke de skulle ha det på skolen, for det var så mange som syntes det var ekkelt. jeg har aldri turt, og sa på tull at eneste som fikk gjøre det på meg var henne (når hun var ferdig på skolen)... to dager kom det en melding... "hei ) vi skal lære braziliansk voksing på skolen! kan du være min prøvekanin?" så nå sitter jeg her og gruer meg som en bikkje til dette skal skje om en uke.... i ett klasserom bak ett forheng... der både min venninne og læreren hennes skal styre med meg.... ha ha
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Oi, men du slipper jo å betale hvertfall? Sikkert gansk vondt. Har ikke prøvd det. Basre epilator og DET er virkelig helvetet på jord. Lykke til hvertfall!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 ja, slipper det ) har tatt bikinilinja, syns leggene var vondere... men det er jo litt mere følsomt lenger inn... he he uff, nei... gruer meg jeg!!! kunne hun ikke bare blitt frisør eller noe, så kunne hunn ordna håret på hodet mitt i steden.... ;o)
ツWonderfull Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 du lar jo selvfølgelig være om du ikke vil
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Om du abolutt ikke vil, så må du jo si ifra! Men om du vil, men gruer deg litt så tror jeg det går greit. Jeg er altfor pysete til voksing. He he.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 jeg vet jo at jeg kan trekke meg, men jeg har nå tenkt til å gjennomføre det... tror bare hun prøvde å finne ut hva jeg tenkte før hun ville spørre... at hun er litt utspekulert )
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Du har da ikke lovet henne noe i skoletiden ! Du sa etter hun var ferdig på skolen, ikke i læretiden !
Prinsemammaen Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Så heldig du er da!!! Det gjør ikke såååå vondt da! Eller jo, kanskje første gangen. Og spesielt oppå beinet, eller hva jeg skal kalle det.... Men dette overlever du! Tenk så fin og hårfri du blir etterpå! Kommer ikke til å bli skarpe tuster som vokser ut etter et par dager heller.... :-) Lykke til!
Expat Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Husk å ta to paracet før du går, da.... Da går alt så meget bedre.
fleXibel Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Har gått på hudpleien og vi hadde iallefall ikke noe annet om Braziliansk voksing enn teori.. Ikke noe praksis i det nei..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2007 hun går privat... vet ikke hvor... men de skal iallefall gjøre det. tror det er frivillig for elevene ) kanskje jeg skal spørre om hun kan ta leggene i samme slengen... hihi
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke så ille vondt da, bare på toppen av symfysen.. resten går knakende greit=)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 dette går så bra så det er ikke noe særlig vondt! (jeg merket ganske lite ihvertfall) . Bare slapp av og nyt det (eller noe sånt,hehe)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 hehe .. jeg må le .. hadde aldri gjort det .. :-) eneste som får vokse meg er min mann .. hihi ;-))
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Stilig. leste en gang at det er "bikinilinjedelen" og oppå "skambenet" som er vondt. Innover kjenner man lite, utrolig nok.
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 He he he, for venninnen min er seff den man ønsker skal holde på med underlivet mitt;-p Ehhh, NEI TAKK!!! Mye heller et fremmed menneske en en venninne!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ille vondt, men du kan velge å ha igjen en flystripe da. Så slipper du unna den hardeste delen =) Det morsomste med hele voksingen er hvis du skal ha fjernet alt hår helt bakerst i rumpa så må du stå i doggystil hehe. Hva har man ikke venner til
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. oktober 2007 ha ha, har hørt om det der... er glad det ikke er jeg som skal gjøre det på andre.... skjønner liksom ikke at hun har lyst til å lære det... men men.. hver sin lyst )
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. oktober 2007 #20 Skrevet 14. oktober 2007 Skal hun bli hudpleier så er det greit å ha den opplæringen også. Venninna mi har akkurat gått det samme og det er jo veldig pop å vokse seg nå da, bra marked for det hehe.
2009baby!!!! Skrevet 14. oktober 2007 #21 Skrevet 14. oktober 2007 At du klarer!!! Jeg ville ALDRI latt en venninne styre med meg "der nede", det ville blitt altfor privat spør du meg. Heller en vilt fremmed (eller mannen min) heheh!
Ramirez Skrevet 14. oktober 2007 #22 Skrevet 14. oktober 2007 Hahaha, utrolig enig med dum&deiLig her, kunne ikke falt meg inn å la en venninne vokse underlivet mitt:p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. oktober 2007 #23 Skrevet 14. oktober 2007 Dette går sååå fint! Det gjør ikke vondt noe annet sted enn midt oppå skambenet. Bit tenna sammen og gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå