Gå til innhold

Haster litt.. Ang. tining av MM


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok opp en flaske med MM fra fryseren igår, da jeg skulle bort og pappaen måtte ha en flaske på kvelden, just in case. Junior våknet ikke, så nå står flasken fortsatt i kjøleskapet. Hvor lenge kan den stå der før jeg må gi han det eller eventuelt kaste det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke helt, men tror det er 2 dager. Du kam ihvertfall gi han det i dag når han våkner eller senere i dag. Bruk det i grøten i dag hvis han spiser det.

Skrevet

Den holder i 24 timer. Hvis du har oppbevart den i kjølskapsdøren kan den også holde kortere.

Smak på den, du merker fort om den er dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...