Mona2 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Tok opp en flaske med MM fra fryseren igår, da jeg skulle bort og pappaen måtte ha en flaske på kvelden, just in case. Junior våknet ikke, så nå står flasken fortsatt i kjøleskapet. Hvor lenge kan den stå der før jeg må gi han det eller eventuelt kaste det?
Tinky Winky Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 husker ikke helt, men tror det er 2 dager. Du kam ihvertfall gi han det i dag når han våkner eller senere i dag. Bruk det i grøten i dag hvis han spiser det.
It's all about me Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Den holder i 24 timer. Hvis du har oppbevart den i kjølskapsdøren kan den også holde kortere. Smak på den, du merker fort om den er dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå