Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 sist helg kom samboer drita full for og si det mildt, hjem. han er nesten ute og fester hver helg.. noe jeg i utgangspungtet ikke liker.... sist helg forklarte jeg til han at nå når terminen nærmer seg burde han holde seg vekke fra alkhol, ja da sier han og lover gull og grønne skoger...dette skulle ikke skje igjen... hva skjedde i går? han kjøpte seg masse øl. 18 stk. han skulle egentlig på fest. og når jeg spør hvorfor? så kaller han meg en sur merr??? han forstår ikke at nå er det under 3 uker til termin.... hva synest dere? overreagerer jeg? jeg trenger helt ærlige svar... takk.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Du har valgt en umoden egoistisk fyr som far til ditt barn!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg syns ikke at du overreagerer,jeg har heldigvis ikke dette problemet selv. Men jeg ville ha fortsatt og ta en prat med han.... Sett han inn i et skrekk scenario, der vannet går,han er ikke hjemme,fødselen starter osv...Tenk hva han kan gå glipp av,ved å ikke rekke fødsel,eller uff,tenk om han er drita under fødselen sammen med deg.. Nei,ikke gi deg,be han ta seg sammen og vokse opp!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Fulle fedre har ikke adgang på føden. Så hvis han fortsetter drikke hver helg kan han gå glipp av fødelsen. Mannen din er umoden og ansvarsløs. Prøv å snakke ham til fornuft. Ønsker deg lykke til hvertfall.
LandsyLovepump Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Æ syns du ska gå fra han æ. æ har ikke klart å bodd me en så uansvarli og umoden mannj. at hanj itj tænke på d lille du har i magen å at han snart ska bli pappa d skjønne itj æ. skoillja fått sæ en rættle omgang me juling han dær hørres d ut som...hørrers ut som om han prioitere alkoholn fræmfor dæ å babyn ikke bra... sjøl har æ en kar som e så forståelselfull å hjelpsom, sjøl om d e 14 uka igjen t termin, så e hanj dær for mæ, han støtte mæ, hjelpe mæ, å e ganske ivri me å læs bøker å legg å på magen i fler tima. æ syns du må sætt dæ ne å ta en prat me han, eller få hjelp. skjønne gått d e vanskli å gå fra han visst du e gla ti han å sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 tusen takk for alle svar. ja han er egoistisk... det mener jeg også. og uansvarlig,... har snakket med han om dette FLERE ganger.... HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 jeg ville vell ikke gått fra han.. det blir vell å overdrive litt?? så hjelper det vell heller ikke at andre folk skryter over flinke barnefedre.. salt i såret! ikke styggt ment.. men det er så mange som bare måå få legge til at sånn har ihvertfall ikke de det, MEN... hallo?? neste gang han er på fest drita full ringer du og sier vannet har gått.. så kan han ta første taxi hjem.. kanskje han blir litt skremt, og har lært av det da:p det hadde jaffal jeg gjort. (eller.. kanskje han ringer alle venner og kjente på vei i taxien for å fortelle hva som har skjedd.. ? ) hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå