ツWonderfull Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 mayaene sin kalenderregning stopper 21.12.2012....om 5 år. Denne datoen endrer jordens magnetfelt seg, og etter 21.12.2012 kommer det ikke mer. http://www.geocities.com/Athens/Aegean/3600/jaguar.html
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Ble kjemperedd jeg også. Eller ikke.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 nja...vet ikke helt hva jeg skal si jeg..blir vel egentlig ikke redd men,flott skrevet da..
ツWonderfull Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 masse sånne dommedagsgreier er skikkelig teit synes jeg, men akkurat når det gjelder mayaene stusser jeg litt. De har jo hatt vanvittig peiiling på masse i verdensrommet for flere tusen år siden. og forskerer i dag sier jo også at jordens magnetfelt kommer til å endre seg.
Eat sardines and die Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Og så gjør vi hva man skal gjøre når man blir presentert med en hel amsse "fakta"...................sjekker forfatteren. Og her er det han driver med til vanlig: Velkommen til Magazinet Fabula. Det inneholder en mengde interessant stoff for alle og enhver - fra Titanic og UFO til sci-fi og Maya-indianerne, fra Jean Michel Jarre og Mike Oldfield til Kosovo og regnskogsindianerne. Du finner også Fabula Rasa med aktuelt stoff fra hele verden og STAR WARS. .............................
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 2012-teorien er en mye omtalt sak ja. Mayakalenderen, kinesisk astrologi, forskning... det er mye som taler til at noe skal skje den dagen. Om noe skjer eller ikke er jo uvisst, men om det er jordas undergang tviler jeg ihvertfall på. en av de største talerne for 2012-teorien, etnobotanikeren og forskeren Terrence McKenna, trakk alle teorier rett før sin død. Jeg velger å stole på hans konklusjon ihvertfall, siden han var en veldig fornuftig og seriøs forsker. har ikke troen på at jorda går under i 2012, men det kan jo være det skjer noe spennende=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå