Leetha Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Nå er det snart 5 mnd siden jeg fødte (ble klipt og sydd) og enda sliter jeg der nede. Føler meg veldig åpen og vid..man kan se rett inn for å si det slik!!! har masse utflod, nå tar jeg soppkur også for tror jeg har fått det også... skal man være så åpen og vid for alltid eller!!!???veit jeg ikke blir 100% meg selv igjen..men sååå ille kan det vel ikke være for alltid..? sorry detaljer
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har du tatt dette opp med legen din? Jeg følte de hadde syd for stramt etter fødsel heller, men det gikk seg jo til. Tror ikke man skal føle seg veldig vid veldig lenge etterpå. Og så sant man kniper flittig burde det jo bli bedre om alt er bra. Hmm... Ringe legen din? Hva sa legen på 6ukers kontrollen?
Mrs. Bouquet Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Man blir aldri helt "seg selv" etter en fødsel
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 He he, neida. men det er jo ikke slik at man skal føle at alt er helt åpent heller. Om man er i tvil om alt er bra syns jeg man bør få lege til å se på det. De er bedre utrustet til å vurdere hva som er normalt:)
mai mammaen til to Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 du burde gå å prate med legen din. jeg fikk bare en liten rift da.. men jeg er iallefall blitt som før..kan iallefall ikke merke noe forskjell.. og på 6 ukers kontrollen sa legen at hun ikke kunne se at jeg hadde født... så tror man skal bli omtrent som før igjen.. viktig å ta knipeøvelser og
Leetha Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hei Jeg var ho privat gynekolog for 1 mnd siden for etterkontroll, han sa alt så fint ut, tok UL også. så jeg tenkte ikke noe mer på det. men er forstatt veldig åpen synes nå jeg. ivertfall når jeg kikker med speil....og utfloden har blitt så innmari mye den siste uken, litt klumper også og gul på en måte. klør også så prøvd soppkur... er skikkelig lei av dette underlivstyret nå!! men har ikke vært flink med kniping....hvor mye bør man knipe iløpet av en dag? HI
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har hørt litt forskjellig. De første 12 ukene tror jeg at jeg knep 50 ganger daglig. Mange anbefaler å gjøre det til fast rutine tilknyttet spesielle aktiviteter hver dag, så hver gang du åpner kjøleskapet f.eks. 10 knip, he he:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, man blir aldri helt som før. Men her tok det ett år før jeg synes det var så bra det kunne bli etter fødselen..... Var lenge åpen og øm inni der.... Nå er det maks to mnd til neste fødsel, så da er jeg vel tilbake på minus ett år igjen snart.......... Men det blir bedre altså! Du kan jo få legen til å ta en sjekk og? Jeg var hos gynekolog etter en stund som fiksa litt fordi det var litt skevt sydd og jeg hadde fått noen hudpolypper. Det ble UTROLIG mye bedre etter den turen der!!
To små, med øyne blå :-) Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har samme problemet her og det er ca 15mnd siden jeg fødte. Tror ikke det blir normalt igjen her. Tenkte jeg skulle snakke med legen om det. Tror de rett og slett har sydd for lite hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå