Blomsterenglene Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 I dag tenkte jeg vi skulle gå en tur ut å leke.. Er barnevakt for lillebroren min på 4 år også..
m-mamma Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Skal vel ta en tur ut. Pappaen til lillegutt jakter. Så skal vi på middag hos svigermor i ettermiddag.
NessaS Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Egentlig ingen planer. Må hente bilen hos mamma, kanskje stikke innom pappa en tur også.
ツWonderfull Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 vi skal på besøk til oldemor...kanskje på lekeplass seinere, men får se. Er så surt og ekkelt ute i dag.
barn_3 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 vi skal i idrettshallen å se noen håndballkamper, så er vi innvitert på middag hos mine foreldre...her er forresten snø og kaldt ute..brrrrr....
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Vi skal spise lunsj med gammel sjef/venn av min mann. Før det tenkte jeg jobbe litt med oppgaven min. Og det tenkte jegå gjøre i kveld også
Skravlemamman Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Vi skal rydde i hagen, ta bort trampoline, leker osv...:-D
mam <3 Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Vi skal bare holde oss inne i dag, både jeg og snuppa er syk. Skal se om jeg får gjort litt lekser også.
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har nå satt på fårikålen og kl 14.00 skal jeg se på min datter, i vestlandsmesterskapet i TaeKwon Do. Det varer noen timer. det.
Uwimana Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 idag skal vi(jeg, lillegullet og pappa) gå opp til ullevållsseter:) bestemte det igår:) vi måtte se ann været, men det ser ut som det blir bra vær idag!! så da har vi en lang tur foran oss! men det er deilig å være ute litt!! gleder meg jeg, trots at jeg bare har hatt 4 timers søvn inatt da, men......
--arkin-- Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 skal på taras og spise.. og så blir det vel litt rydding. på kvelden skal jeg ut å kjøre bil, siden jeg snart skal ha oppkjøring
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Nå skal vi snart ut og rydde litt i arbeidsbilen til sambo og ta inn noen uteleker. Så skal vi lage middag og etter det skal vi opp til svigers en tur;)
camilla^ Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Har null og niks planer idag. Men vaskerommet trenger besøk vet jeg, sårt besøk. Også hadde det vært deilig å få ordnet ferdig i garasjen, så jeg kunne fått murt igjen der endag. Hadde planer om skogen idag, men regner. Men nå skal jeg sette over en brøddeig, så gubben får nystekt brød til frokost. Nå hadde ungene vært på raid i kjøleskapet også, så nå er det fløtebarter her. Jeg grøsser på ryggen bare jeg ser de men.... sikkert godt!
silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 har spist familie lunsj nå..og ryddet opp og tatt oppvasken: snart skal vi gå en tur hvis det ikke begynner å regne, tenkte å finne en lekeplass så snuppa kan boltre seg litt:) senere skal vi spise får i kål og pappa kommer på besøk:)
suseduse Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 skal til mamma og hente lillegutt og lage fårikål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå