Gå til innhold

Ja, nå sitter jeg her alene igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok en tur på byen der han ikke har klart å dra ræva si hjem til meg og ungen.

Hva faen gjør jeg a?

Jeg har sagt tusen ganger at det her ikke holder, men så fort han har et par øl innabords ser han ut til å glemme det. Vi bor slik at dersom han ikke rekker kollektiv transport hjem, så kommer han seg ikke hjem i det hele tatt, men er det så forbanna vanskelig å beregne litt. Ihvertfall flesteparten av gangene man er ute. Ikke har hatt gitt noen beskjed heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende....Gi han et ultimatum, i dag!

Føler med deg =(

Skrevet

Har en ex som holdt på på samme måte, men mens jeg sov alene pga av det gjorde han det aldri......

Så sånne er ikke noe å spare på. Selv om de lover bot og bedring holder det løfte sjeldent lengre enn til førstkommende helg.

Skrevet

Han sov alene jo, hime hos mor, men det hjelper meg fint lite når jeg sitter hjemme og bekymrer meg og ikke hører et pip. Sist han var på fylla ødela han telefonen sin, så jeg fikk ikke kontaktet ham heller.

Jeg vat at han ikke ville funnet på noe så tullete som å være utro, men jeg synes ikke det er akseptabel oppførsel allikevel.

Jeg har sagt utallige ganger at det er helt greit at han går ut og har det moro, men ha skal gi beskjed hvis han blir sen, og han skal klare å komme seg hjem. Er det for mye forlangt?

I går sa han at han skulle ta en øl med kollegaer etter jobb, og han ringte meg ikke før halv ett i dag.

Skrevet

HELT uakseptabelt!!!

Sånt gjør man ikke som familiefar.

Skrevet

Seriøst jeg er glad jeg er singel når jeg leser sånn!!!

For en dritt mann! Fortjener bedre enn sånn! Ingen oppførsel for en pappa, hva når ungene blir større og ser hva pappaen gjør...

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, det gjør du, gitt, hva kan det komme av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...