EnLitenPrins Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Skal til tenerife i jula Både gruer og gleder meg...
Rosalie Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Har feiret jula i syden en gang for mange mange år siden (22 år siden) Syns det var kjempefint å feire jul i varmere strøk, selv om det hverken ble juletre, ribbe eller det pakkestyret man er vant til på julaften var det en minnerik dag. Kan absolutt tenke meg å gjøre det igjen (må bare få mannen med på den tanken). Jeg var 16 år da vi feiret jula på Gran Canaria og jeg husket at jeg tenkte hvor kjekt det var for mamma å reise dit ned med mann og 3 tenåringer. Hun slapp å tenke på på julebaksten, julevasken og alt annet styr som en mor som oftes må styre med alene til jul. Vet at hun skikkelig koste seg der nede i jula. Så er litt misunelig på deg som sitter nede på Tenerife i julen -tror nok du får en flott tur og opplevelse
mai mammaen til to Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 blir nok kjekt.. men jeg kunne aldri tenkt meg det selv. elsker julen hjemme i norge eg. men er jo kjempe fint på tenerife.. og sikkert deilig å gå på stranden og kose dere! men lurte på nicket ditt... mamma i 2009? det er jo leeeeeenge til..
Ezmeralda Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Ikke i "charter syden", Men har feiret jul i Tyskland, Spania, Thailand og i vest Afrika. Har ikke behov for å feire hjemme. Deilig med litt forkjellige typer julefeiringer. Spesiellt i varmen! :-) Bare gled deg!!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Brodern feiret julaften i syden for 2 år siden. Sa det var skikkelig stusselig. Kommer an på hvor glad man er i julen og dens tradisjoner sikkert. Jeg vet at jeg selv med sikkerhet aldri kunne vært i syden på julaften. Vi dro en gang 2. juledag og det var helt greit. Men ikke julaften, det hadde jeg ikke takla. Den dagen er proppfull av tradisjoner her i gården og kan ikke forstyrres...hehe...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hei:) Jeg har feiret jul i syden 2 år på rad nå.det er abselutt og anbefale:) Første året var vi på lanza,ikke og anbefale fordi det er bare en hau med lava der og og bare festing. Andre året feiret vi i en liten spansk by som heter altea på fast landet:)Det var helt nydelig. I 99/00 feiret jeg jul og nyttår i tenerife med familien og det var den gøyeste og beste turen jeg noen sinne har hatt!!!Men det var fordi hotellet vi bodde på hadde skikkelig jule feiring der med god mat pynt og en spansk julenisse:) Du kan bare glede deg:)
EnLitenPrins Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 Ukaj Ja,blir rart og være borte i julen! Bruker å stå opp tidli og se 3 nøtter til aksepott å sitte å spise masse snop hehe I år blir det vell å ligge med bassenget..hehe Håper iallefall det skal bli bra!! Hadde vært koselig vist det blir julefeiring på hotellet ! Dama vi bestilte med sa atte på det hotelle vi skal være på kommer der stamgjester hver eneste jul ! Så det vil jo si att folk liker seg der...Men er det dyrt der ? Har vært på gran canaria men aldri tenerife... Og hvordan er klimaet der ? Redd for regn jeg...Vil ha fint vær i syden..Skal foresten til Los christianos Til deg lenger oppe som spurde om bebis i 2009 Ja,i 2009 vist alt går etter planen hehe..Er student...Så blir gravid siste året Så satser på og bli gravid i oktober / November i 2008...
power puff Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg og en venninne var ute og reiste i et halvt år, og var på Fillipinene på julaften. Venninna mi har også bursdag på julaften så det ble dobbel feiring! Var en fin og rar opplevelse og være i varmen med palmer og strand på julaften! uforglemmelig opplevelse, men foretrekker og være hjemme med familien og alle tradisjoner :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå