Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Prøver søke på nettet,men kommer bare opp kjempedyre priser (1200 kroner per natt og oppover). Har litt problemer med at småen ikke sover hele natta enda,og at ingen i familien,utenom pappa,har flere enn 1 soverom. Og jeg føler ikke jeg vil trenge meg på faren min og stemora mi pga mordet på datteren hennes...dette blir jo første jula for henne uten datteren sin, og jeg vil ikke være en belastning midt i savnet og sorgen hennes.... så jeg tenkte på hotell. Men jeg er ikke millionær,så er det noen som vet hvilket hoteller er rimeligst? Og hvor jeg kan søke på nettet? Helst et sentralt hotell i byen.
ana baroma Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Aftenposten hadde en test en gang, og linken ligger her. Så er det bare å forsøke med de søkemotorene som ligger her... Lykke til!!
noje Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Søk på hotell.no. Var inne å såg på hotell i Trondheim i går. Det er både billige å dyre hotell, alt etter standard. De fleste ligger i sentrum, så det er ikke noe problem.
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Her paa dib,mener du? (var til tante bassa)
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Mamma har coop medlemsskap,men jeg må jo være på hotell i to uker...så da blir det nok heller til at jeg og ungene deler oss opp litt,og at fks 9 åringen sover hos mormor,og jeg og småen hos søsteren min. Får tenke at der det er hjerterom osv....hehe Men trangt, det blir det...
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 hehe,ja det var jo et koselig tilbud ;o)
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2007 Har du ikke køyeseng? Tror jeg foretrekker det,gitt ;o) Han bamsen din skal du få ha for deg selv...hehe
tvkrus Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 du er velkommen å overnatte her hos ,men vi bor litt sør for trondheim
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2007 Takk for tilbudet =o) Men vi må vel være hos søsteren min..Hun skrev email til meg i dag at dette her må vi jo bare klare,selv om det blir vel trangt. Kanskje er jeg så heldig å få en gutt som sover hele natta innen da... (lov å håpe ;o)
Süsse Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Noen som snakket om at Hotel Nova var ganske billig..
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Det ligger et langtidshotell rimelig sentralt, det var nettopp noen som fortalte meg om det.. Hvis du fremdeles trenger det, så si ifra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå