Mamma TB Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 jeg lurer på om jeg skal ringe jeg føler i hele kveld har det vert ubehagelige smerter høyt oppe i magen.....tenker på svamgerskapsforgiftning!??skal jeg vente eller kan d vere farlig å vente kan det bli sjikkelig alvorlig?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Er bare å ringe...de er der for deg nettopp for å svare på slike spørsmål!:-)
Mamma TB Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 mn jeg tenker om jeg virker overnervøsen å reise helt inn til sykehuset åsså er det bare mageknip....vet du hvordan en kan kjenne på svangerskapsforgiftning.Det føles som om jeg har mageknip eller litt smerter der hvor ribbeina møtes....har termin 9 nov
*1+1=2 små* Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 de sier nok ifra om de føler at du bør komme en tur:) Værst er jo å ligge og engste seg, de kommer sikkert til å spørre deg hvordan vondt det kjennes ut! Søstra mi jobbet en stund sammen med jordmødre og de var veldig vant med "dumme"spørsmål(altså VI kaller det dumme spørsmål). Bare ring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå