Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 HVA gjør du oppe så sent??? *vifter strengt med pekefingeren*
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Får ikke sove H skal uansett ta tulle i morgen så jeg får sove leeeeenge hehe da kan jeg sitte oppe så lenge jeg vil nå *glis* Hva gjør du oppe da snuppa?
Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hehehe så bra da;) Jeg er elendig på å legge meg tidlig, så sitter nå her da;) Dibber, chatter med Twig og gomler på saltstenger:-D
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Ja det var jo jeg når jeg gikk hjemme også hehe er deilig å kunne sitte litt lenge oppe igjen.. Kjedelig med jobb hehe
Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Det er kanskje ikke supermoro å jobbe (ihvertfall ikke om man ikke har drømmejobben, noe jeg ikke får i dette landet) men jeg er misunnelig på deg som har en jobb. Skulle virkelig ønske jeg hadde det også. Har søkt på flere, men får aldri ja:-(
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Ja når jeg søkte jobber så var jeg misunnelig jeg også hehe men nå skulle jeg ønske at jeg fortsatt hadde permisjon.. ALDRI fornøyd hahaha *gliser* Neida, er deilig å jobbe litt MEN, savner å ha såpass god tid som jeg hadde når jeg gikk hjemme.
Monajenten Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det skjønner jeg, men jeg bruker bare tiden min på tull, haha. Hvis/om/når jeg får jeg en jobb, kommer jeg sikkert til å klage over alt jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke hadde gjort likevel om jeg hadde hatt tid:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå