Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har nettopp fått min pearly. Det står i brosjyren at den skal leveres forseglet, men jeg tror ikke den jeg har fått er det. Den lå bare i eska, uten noe som måtte "brytes". Jeg stussa på det siden jeg leste om en slik forsegling, som jeg ikke finner. Har lyst å være sikker på at den er ubrukt.. Den er nok det, men lurer på hvordan den ble levert til dere som har kjøpt en slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå