Gå til innhold

Mars - April - Mai babyer i Oslo og omegn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan gjerne dra på treff ja. Har en liten maiblomst...

Jeg kan heller ikke fredager, for da er det sommerbebistreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir gjerne med!! Sønnen min er født i mars. Vi kan også gjerne treffes før november hvis det er noe stemning for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som vi er noen som kan tenke seg å møte hverandre, kanskje vi skulle prøve å avtale et treff?

Noen som kunne tenke seg å møtes en gang de neste 2 ukene? Forslag om tid/sted?

Jeg er ganske mobil, så er ikke så viktig hvor i Oslo vi bestemmer oss for!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gjerne med :o)

Flytter til Oslo rundt 1.november så alt etter den tid passer fint.

Har en liten skjønning som er født i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne foreslå tirsdag 30. oktober klokka tolv på kafe chocolat ved sas-hotellet.

 

(jeg har ikke vært på det stedet selv, men har høsrt at de er positive til barnevogner og har god plass, så jeg tenkte det er verdt å sjekke ut... )

 

Noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag kl 12 passer fin-fint for oss. Har heller ikke vært på kafe chocolat før, men det er jo alltid ålreit å teste nye steder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, jeg skal på barseltreff tirsdag klokka 12. Men de bruker ikke å vare så lenge da, så kanskje jeg kan komme en tur etterpå... Jeg har mai baby btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg fikk en sms fra Simsala, hun er ikke på nett akkurat nå så hun ba meg si ifra til dere at Aila har feber så de kan ikke komme i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beskjeden Tristane - håper lille Aila blir fort frisk! Kommer du Schmon? Eller er det noen andre som har tenkt seg dit? Mulig vi kommer litt sent - men vil jo gjerne treffe noen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke de siste meldingene før nå. Vi tok turen bortom Chocolat i stad, men jeg så ingen andre med barnevogn der. Hang litt rundt før vi reiste hjem igjen. Men kanskje vi kan prøve på nytt en annen dag? Har fortsatt veldig lyst til å treffe litt fokl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig på nett igjen etter et helt døgn uten...

 

Beklager så mye at jeg ikke fikk gitt beskjed om at jeg ikke kom tidligere. Jeg burde vel forsåvidt ha tenkt på ay hun kom til å reagere litt på vaksinen, men det var litt værre enn jeg hadde trodd med feber på 39,2 i dag morges. Hun er bedre nå, men tempen hennes ligger fremdeles og vipper mellom 37,9 og 38,3.

 

Håper dere vil være med å treffes en annen gang isteden.

 

Kjedelig at du måtte dra på bomtur scmon:( Beklager nok en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så greit å vite hvordan de kommer til å reagere disse små, godt å høre at hun er bedre.

Jeg bor på Bislet, så det var jo ikke så lange turen, og vi er ute å rusler litt hver dag allikevel, så ingen krise det.

 

Noen som har lyst til å prøve igjen neste tirsdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter det opp på planen jeg. Så håper vi det dukker opp noen denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...