Gå til innhold

Rare spørsmål/innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så mange rare spørsmål på noen av innlegga.

Det er klart en lurer på ting når en er gravid, men enkelte ganger går det vell an å bruke litt sunn fornuft også?

Jeg ser at mange av spørsmålene som blir stilt bare er et tastetrykk unna her på nettet, spesielt om hva en kan spise å slikt da, men det er ikke disse jeg tenker på.

Spørsmål som;

-kan jeg klippe gresset når jeg er gravid

eller bowle?

Kan jeg løfte datteren min på 1år?

Kan jeg sove med vinduet oppe?

kan jeg farge øyenbrynene?

Har jeg dytta meg for hart/for ofte i magen?

Er det farlig om jeg blir for lei meg en liten periode?

Er det farlig å spise sjokolade en gang i mnd?

Vet det var mange flere, men kommer ikke på de.

De fleste er jo på første trimester, men ser de popper opp her også av og til.

Syns jo bare det er festlig da, men det går jo an å bruke litt sunn fornuft.

Selvom en er førstegangs å ikke vet så mye så har da folk født før. friske barn til og med.

Til og med før da vi ikke var så opplyste som nå.. Virker nesten som om enkelte blir helt overhysterisk av at de får vite at de ikke bør spsie enkelte ting og ikke bør gjøre slik og slik (selv om det er yttertst få ting å ta hensyn til da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener... MEN gjør det noe da? at folk spør om litt rare ting? er nok mange som tenker at det er like greit å være sikker, så gjør man i hvertfall ikke noe galt.flere blir nok litt hysteriske når de er gravide,( jeg er en av dem) men det er jo bare fordi vi vil at barnet vårt skal ha det bra! Det som står på nettet om forskjellige ting er ofte skrevet av leger. jeg syns det ofte er vanskelig å "tyde" hva de egentlig mener, de bruker så mange fremmed ord! Her er det jo så mange hyggelige kvinner i samme situsjon som tar seg tid til å svare på litt rare spørsmål. Når det blir forklart av en "vanlig" person som er i litt sammen situsjon som deg så er det ofte mye lette å forstå. Syns jeg da..

Her syns jeg alle kan få spørre om det de lurer på :o)

Skrevet

Enig, er vel ikke no vits å lage et eget innlegg om det lissom... er jo bare å hoppe over de innlegga, er man så uheldig å komme inn på et sånt innlegg er det ikke verre enn å gå ut igjen. Man lager jo irritasjon selv hvis man vil liksom. Jeg bryr meg ikke om noe av de "teite" innlegga, vi er forskjellige alle sammen her inne. Hadde vært veeeeeldig kjedelig om alle var prikk like, da hadde d jo blitt de samme spørsmåla hele tiden. Jeg syns det er interessant å lese litt om hva andre gjør/har opplevd også...

Så syns du får finne på no annet enn å gidde å engasjere deg i hvor teite alle andres innlegg er, for syns det var like teit det du skrev selv..

Skrevet

Synes man kan spørre om hva man vil jeg. føler selv mange ganger at jeg spør dumt, men alltid er det ikke så dumt allikevel når jeg da får til svar at det er det flere som lurer på!

Det kan jo være hun som lurte på om man kunne bowle hadde hørt det fra noen andre at det kanskje ikke var så lurt. Da er det jo lettere å spørre her inne hvor man er litt anonym. Det er vel derfor vi har forumene.

Som regel står det jo i overskriften hva de lurer på og det er det jo bare å overse de som virker litt teite. Det gjør jeg. Og det kan vel du også..uten å bli altfor irritert.

Skrevet

Jeg synes også at folk bør få spørre om det de vil.

Ingen er like, selv er jeg førstegangs og lurer på masse rare ting. Har sikkert stilt masse rare spørsmål. Men heldigvis er de aller fleste hyggelige her inne og gir meg koselige svar tilbake, det får meg til å føle meg trygg og jeg føler at jeg har fått masse hjelp og svar her inne!

Så tusen takk til alle snille jenter her inne! Dere er helt topp!

Og til dere som er hovne og skriver stygge svar til oss " hysteriske" her inne. Drit i å irritere dere over inleggene, og gidd i allefall ikke å svare på dem!

Og husk uansatt: INGEN SPØRSMÅL ER DUMME!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...