Gå til innhold

Til dere som har eller har hatt pearly, et spørsmål:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått min pearly. Det står i brosjyren at den skal leveres forseglet, men jeg tror ikke den jeg har fått er det. Den lå bare i eska, uten noe som måtte "brytes". Jeg stussa på det siden jeg leste om en slik forsegling, som jeg ikke finner. Har lyst å være sikker på at den er ubrukt.. Den er nok det, men lurer på hvordan den ble levert til dere som har kjøpt en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min pearly for litt over en uke siden, og det var heller ikke noe forsegling på min, men har heller ikke lest at den skal være det så tenkte ikke over det før nå.

Skrevet

Jeg fikk min for et par år siden, men tror den bare lå oppi eska. Ikke noen forsegling, nei. Kan liksom ikke forestille meg at de gir deg en brukt...

Skrevet

Pearly er en slags temperaturmåler som brukes til å få oversikt over syklusen, enten for å bruke den som prevensjon eller motsatt.

Jeg kan ikke heller tenke meg de sender en brukt, men ville bare høre med noen andre, siden det stod i brosjyren at de skulle ha en "sensorforsegling". Ikke fulgte det med det oppbevaringsskrinet heller, så det virket bare litt merkelig. Takk for svar!

Skrevet

På buenaventura sine hjemmesider står det på nettbutikk:

Pearly PFC. Vekt 80 g, størrelse ca 4 x 8 cm, drives av innebygget batteri. 2 års garanti. Leveres i elegant skrin (reisesmykkeskrin) og med norsk brukerhåndbok.

Har heller ikke fått noe reisesmykkeskrin, eller er det pappesken som er det elegante skrinet?

Skrevet

"Skrinet" jeg fikk var en slags filt eske som man kunne oppbevare Pearlyen i. Min pearly var ikke forseglet, men jeg hadde noen problemer med den som gjorde at jeg måtte få tilsendt en ny. Det gikk helt problemfritt.

Jeg har vært veldig fornøyd med min Pearly. Fungerte flott som prevensjonsmiddel i 1 år, og ble gravid på første forsøk når vi begynte å prøve som jeg sikkert ikke hadde blitt hvis jeg ikke hadde den da jeg har EL forholdsvis sent - dag 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...