Gå til innhold

SNULLA ER 1 ÅR!!!:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Så ingen forskjell på henne før og etter midnatt da!:P

Blir åpent hus fra kl 14 med kaker og brus...men mistenker at det kommer litt flere enn først antatt så må nok på butikken for å skaffe litt ekstra.

Så er planen å legge ut fødselshistorien hennes og den til vesla seinere i dag!

Rart å tenke på at det har gått ett år for hun ser jo sååå baby ut!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, så koselig da!! Grattis så mye med snulla di!! :D Hvordan gikk det med besøket som skulle komme? :)

Skrevet

Gratulerer så myyye med 1-åringen:o)

Hipp hipp hurra:o)

Håper dere får en flott dag:o)

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen!!! :)

Men er hun fortsatt baby nå som vesla har kommet???

Jeg syns Adine ble helt gigantisk da vi kom hjem fra klinikken med Lucas, hihi, hadde jo DE store hendene f.eks. ;)

Skrevet

Takktakk!:-)

Hun var jo baby da vesla kom, siden babyer er barn under 1 år...så jeg har gjort stort nummer ut av det at jeg har hatt to babyer!:P Men snulla har vært diger ja...er som oftest jeg som skifter på vesla og barnefar på snulla, men vi bytter jo på noen ganger og da synes jeg at snulla har en gedigen rumpe!:P Men likevel så ser hun jo baby ut hun også...har f.eks. ikke noe hår, og hun går ikke eller krabber ordentlig (men det er jo pga kneet).

Skrevet

Gratulerer kjempe mye!!!

Det er en stor dag for oss foreldre når barnet fyller et år!

Tenk, for 1 år siden kom lille prinsessen din til verden!Da ser man virkelig hvor fort det går!!

Hvordan syntes du det er å ha to så tette?

Kommer til å få de like tett som du har gjort;o)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! -Og gratulerer med ny baby også, det hadde jeg ikke fått med meg. Så kjekt for dem å vokse opp med en søster så tett!

Hipp-hipp-hipp!!!

Skrevet

Ja, rart hvor fort tida går! For et år siden hadde jeg jo ingen barn (hun er født om kvelden), og nå har jeg to!:P

Synes det går bra å ha to såpass tette...nå går jo snulla i barnehage da, så det er nok derfor. Passer bra siden vesla er våken om natta, og da kan jeg og hun sove om dagen. Gleder meg veldig til vesla blir litt større og kan leke med snulla...blir så gøy å se hvordan de er rundt hverandre da. Men allerede nå så stirrer jo vesla på snulla, og snulla skal klatre oppå vesla (hun klartrer oppå folk hun liker!), så må passe på at vesla ikke blir most!:P

Skrevet

Hipp hipp hurra for våre små, har også en 1 åring i dag:)

Da må dere ha en fin dag, kose dere masse:)

Skrevet

Gratulerer med 1-års dag, og allerede har du en til, så koselig da:)

Skrevet

Takk for gratulasjoner!:-)

Huset er stappa med gjester...måtte sende bilder til svigerfamilien som bor langt vekk, så sneik meg på data'n nå!

Snulla har spist masse snop...er jo 1 år til neste gang!:P Men nå får hun hun heldigvis litt ordentlig mat. Fått masse fine og praktiske gaver også, og vesla har bare sovet!

Skrevet

Gratulerer så mye med 1-åringen :-)

Skrevet

gratulerer så mye med 1åringen vennen! :):) høres ut som hun har en flott dag! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...