Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har drukket flere glass vin i kveld. Har satset på at han tar flaske med NAN, men han nekter å drikke! Bare hylskriker og er veldig sulten. Hva skjer hvis jeg gir han pupp?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Satset på at han tar flaske??? Er ikke det en god ide å finne ut på forhånd?????? Prøv å gi han mme med skje eller kopp.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg håper inderlig du har forsøkt flaske før du "satset"? Gi erstatningen med kopp. Men jeg tror du får et problem i natt. Avhengig av hvor mye vin du har drukket, så hadde jeg ventet noen timer med å amme.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Altså han har før tatt flaske med mm, men ikke med mme? Da kan det kanskje hjelpe å søte mme-en med malt hvis du har.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Han har drukket mye av flaske før, men mest mm. Aldri vært noe problem. Har gitt NAN med teskje nå, det gikk bra. Han sover igjen nå :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Idiotisk å satse på sånne ting! Man burde alltid prøve med flaske FØR du drikker (samme dag)!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Kjære anonym- som sagt er han vant med flaske, og har drukket NAN mange ganger før, selv om han er mest vant med mm. Men han er over 5 mnd gammel og hadde ikke hatt vondt av å fått velling istedenfor NAN nå i kveld. Men vil helst gi han NAN/mm nå på kvelden fordi han er mest vant med det. Som sagt to han NAN fint med teskje:-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Bra det ordnet seg for dere. Vanskelig situasjon, har sittet der selv og det er vanskelig!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 ALLE kan gjøre dumme ting! Og man kan ikke forutse alle tingene i livet...Da ville det vært enkelt.. Jeg tror nok denne personen ikke trenger mer hets nå, og vet nok nå hvor "dårlig mor" hun har vært(som det høres ut som fra de andre her), og kommer nok ikke til å ta det glasset med vin neste gang, da hun vet at den lille er litt uberegnlig med flasken,.(slik min egen lille gutt var, da han brånektet ta flasken). Godt at du fikk i barnet med skje:) Alle vil så klart gjøre sånne " teite" ting etter hvert.... Ha en god dag...
Gjest Ut på tur Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Når man har et barn på 5 mndr må det være lov å være litt bare voksen og ta seg ett glass vin eller to. vi skal jo overleve, fortsette å ha venner, redde parforholdet osv Kanskje han hadde tatt flasken om noen uten pupp hadde gitt den ? Du lukter jo så godt
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 leser du ikke at HI skrev at guttungen har tatt flaske flere ganger før eller. retard!!!!
geircr Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 jeg ler av dere.... fader for noen tullinger. er bra dere er så super perfekte. lov å gjøre feil, hva er et for noe tull å si? herregud! ungen har jo vanligvis tatt flasken, var bare litt kjip akkurat der og da. man kan ikke bure seg inne til ungen er 2 år heller. er ikke bra hverken for mor eller barn. er utrolig viktig at barn blir vant til andre mennesker, og får alenetid med far. ikke hør på de tullingene, kos deg du:) du er definitivt ikke noe dårlig mor, men rett og slett fantastisk som gir barnet ditt den friheten å kunne lære seg å stole på andre mennesker.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 at det går an å bli så sinna?! JEg for min del har ikke skrevet noe innlegg for å være kjip mot HI . Jeg er på hennes side, bare så det er sagt, så RETARD og tullinger vet jeg ikke hvem som er her. Skal det SÅ lite til før dere hisser dere opp? Da beklager jeg at innlegget mitt ble misforstått og ber dere overse det. Og til HI, Beklager hvis jeg skrev noe som støtet deg, eller andre..
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 hm, er dette siden for perfekt-mamma-nazier eller?
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Herregud! Det må da være helt greit å drikke litt vin. Og om lillegutt ikke tar flaska, så er jo ikke det din feil. Flott at du fikk det til med t-skje. Når han er 5 mnd må jo vi også få lov til å "leve" litt. Hadde blitt smågal om jeg ikke skulle få gjøre voksen-ting. Man mister jo seg selv helt om man skal være bare mamma og ikke seg selv.
babyandme Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Tror ikke du sa noe galt du med nicket mamma og william(husker ikke resten sorry) Var nok mer ment for de frekke anonyme. Går det ikke an å diskutere saklig her inne? Tydeligvis ikke.. Godt du fikk i gutten mme til slutt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå