Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hva er galt med disse mannfolka?? Sambo sier hele tiden at vi må vente og vente og vente. Helst i 3 år. Nå har han under tvil gått med på at om et halvår så slutter jg på pillen så ser vi hva som skjer, men han er jo ikke enig med seg selv! Jeg gikk tom for piller for 3 uker siden og ikke hatt tid til å skaffe nye. Dette veit han, men likevel har vi sex uten beskyttelse og uten å hoppe av i svingen. Han sier ingenting om det, selv om jeg til tider minner han på at jeg ikke har piller. Hvorfor kan han ikke bestemme seg???? Og her en dag kom han inn på soverommet der jeg lå å leste og sa han hadde tenkt litt. Om vi ikke fant en trygg nok barneseng til barnet vårt, skulle han snekre en, og den skulle bli den tryggste senga i verden, for barnet hans skulle være trygt. (han er tømrer) Jeg blir så forvirra av de kryssa signalene hans!!!!
jinta86 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 velkomen i kluben min mann og er sånn han vill ikke ha barn enda men jeg går ikke på pillen pga ting og tang men han hopper ikke av i svingen heller så ja du er ikke aleine =) kan dessverre ikke gi deg noen gode råd heller siden jeg har det nesten sånn selv.. da i sommer jeg kjøpte min første bil måte han passe på at den var trafik sikker for viste ikke om jeg kom til og skifte ut bilen før det kom en til... merk da jeg har tre hunder og har null planer om og ha den bilen jeg har nå toppen to år pga størelsen.. så er ikke mindre klok en deg =) sorry blei litt langt dette her men håper egentli du snart får svar på hva som skjer.. kasnje si rett utt til han att hei du går ike på pillen og siden du ikke hopper av i svingen gjør du meg usikker på hva vill du egnentli??? kansje det hjelper... klem
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Takk takk. Kanskje jg får prøve det. Selv om han er så forvirrende som bare menn kan bli. I sted var vi ute og gikk. Snakka om småting. Jeg sier at jeg må dusje i kveld, han spør med et lurt blikk om han får bli med. Vi veit begge hvor dette ender. En liten stund etter jeg ha svart ja spør han om jeg har henta piller enda. Jeg svarer nei. Ingenting mer ble sagt. nå spør han om vi ikke skal dusje snart. Kan han ik bestemme seg???? Føler med deg. Samma hva fornuften min sier, blir jeg jo håpefull av alt han gjør. Men har på følelsen av at han blir sint på meg om vi blir gravid. frustrert frue
jinta86 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 hehe det er så godt og vite att det ikke er bare meg som snart blir helt kokokokoko i hodet av mannen sin her hehe.... det er liksom sånn at man suger til seg alt som kansje kan gi tegn på at han vill ha barn også plutselig vill han ikke alikevel og da siter mann der såret og helt på tryne.. og da får mann den geniale spørsmålet hvorfor er du lei deg?? jeg har i hvertfal det.. håper du har snakket med mannen din.. klem sender til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå