MissUnderCover Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har lastet ned fotoshop, men hva skal jeg bruke for å åpne denne filtypen? aner jo ikke hvordan jeg gjør dette...
MissUnderCover Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 men når jeg prøver å åpne den så får jeg bare "åpne i VLC player" og det stemmer vel ikke. Sikkert jeg som har gjort noe, men hva?
Fredpåjord Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 når det gjelder nedlasting av filmer/tvserier og sånn, så er rar -filer nesten alltid virusbefengte, så jeg har helt skrekken for dem. Er du sikker på at de skal følge med det du har lastet ned? Har du lastet ned en gratisversjon?
MissUnderCover Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 hhmmmm altså.. jeg skulle laste ned fotoshop.. og så får jeg ikke åpnet den. og etter tips på denne tråden så lastet kjeg ned winrar.. tror jeg det heter.. hehe men når jeg skal åpne dette på pc så må jeg velge program fra en liste for å åpne filen.. om du skjønner.. er litt grønn på dette, vet jeg ikke forklarer så bra.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå