NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 og må spør: Får dere så mye? Jeg får gave fra mor og far, svigers, mannen min, er jeg heldig så husker han å kjøpe noe fra barna og. Lever mormor så kommer det kanskje litt penger derfra og. Får dere virkelig alt dere ønsker dere? Etter at vi fikk barn så får ungene fra tanter, onkler og venner av oss. Og vi gir bare til barna deres. De som ikke har barn får selvfølgelig gave.
Tommage♀♂ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har ikke lest noen ønskelister, men får alltid beskjed selv om å lage en. Der fører jeg opp alt jeg kommer på å kunne ønske meg, men forventer slett ikke å få ALT som står på listen! Det er jo bare for at de som skal kjøpe til meg skal ha litt å velge i, noe i enhver prisklasse/kategori=)
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Skjønner jo det. Men er jo flere som ønsker seg mange dyre ting. Kan ikke fatte at de skal få mulighet til å få flere av de tingene...
Tommage♀♂ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Her er det sånn at svigermor og mannen ber oss om å ønske noe dyrt (ca 3000,- det synes hvertfall jeg er dyrt!), men da går de sammen med svigerfar og dama + besteforeldrene og kjøper dette til oss. Mulig at flere gjør det? Men det er nok mange som får mye dyrere gaver enn jeg er vant med ser jeg ja, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå