Gå til innhold

Heisan! Tilhører jeg egentlig denne termingruppa??


LilleBølle

Anbefalte innlegg

For tre dager siden så jeg en svak svak strek på graviditetstesten.. turde ikke tro at det virkelig kunne være sant - at jeg muligens var gravid.. I dag skulle jeg hatt mensen, og den har absolutt ikke kommet.. Så jeg er enda nærmere skrittet om å glede meg fult ut.

 

Skal til legen neste uke, så da blir det spennende å høre:-)

 

Om det viser seg at jeg virkelig er gravid, så skal jeg i følge kalkulatoren på babyverden.no ha termin 23.juni-08. Kan det virkelig stemme at jeg kan være fire uker på vei allerede?? Skjønte ikke dette i det hele tatt...

 

1 dag med mens i siste menstruasjon var 15.09. Men er ikke eggeløsning 10-14 dager før nestre mens?? Og hvordan kan jeg være 4 uker på vei allerede da...? Jeg vet jeg er meget kjip i matte, men så dårlig??*rødme*

 

Jeg har kjent meg mye mer trøtt i det siste, og føler også murringer, samt nedtrykk i skjeden..Går også oftere på do... Kvalmen har ikke kommet enda.. den tror jeg kom rundt uke 5 med de to forrige svangerskapene mine..

 

Ellers er jeg sinnsykt godtesyk...*kremt*

Og magen føles veldig oppblåst... Jeg må vel være gravid?? Men ikke i fjerde uke??

 

Veldig lyst på tilbakemelding! Og høre om dere andres første uker som gravid:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

ja om du hadde første dag med mensen 15.09 så stemmer det. Sånn jg har forstått det så ligger vi 2 uker før fosteret. Så da er fosteret 2 uker og men du er 4 uker på vei. MAn går jo gravid i 40 uker, så det stemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så klart , slik det var:-) tusen takk for svar!

tok en test igjen i dag, og den var det også en svak rød strek på... så da er jeg gravid:-) nå tør jeg være sikker!:-) dette er bare så herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...