Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 trenger hjelp til å finne et mellomnavn som passer til odin pga etternavnet er så vanlig at vi vil ha to navn...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 eks... Odin Johannes Odin Kristoffer Odin Elias Odin Matias Odin August Odin Rene Odin Aleksander Odin Leander
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 aleksander går ikke,da søstra mi sin unge heter det. liker godt leander,men det er så mange som sier at de navnene "kræsjer" ilag pga odin er norrønsk og leander er mer "poppis fint" navn.... kristoffer går kanskje,de andre likte jeg ikke,men tusen takk for tipsene! kræsjer odin med leander??
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Syns Odin Leander var fint, men kansje litt tungvint? Odin Andre er et utrolig fint navn synes jeg da, for det blir ikke så langt å tungt å si, samtidig som det er både vanlig og ikke vanlig. Ikke så mange som heter Odin, og Andre (med trykk på E'en selvfølgelig), er det en del som heter. Uannsett, lykke til med navneletinga!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Odin Elias og Odin August var kjemefine :)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Sønnen til en i venneflokken vår heter Odin Andreas! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 har ikke tenkt å bruke det andre navnet i dagligtale. vil bare ha det pga vanlig etternavn....
miss_chica Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 odin leander er fint, odin andreas, odin andre, odin sebastian..må nok tenke litt til hehe
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Hva med: Thor Odin Trym Odin Lars Odin Odin Johannes Stein Odin
prøvekluten+3små Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 ville valgt no litt norskt til jeg,siden odin er et ganske spesielt navn i seg sjøl..henger meg på den som sa odin andreas lengre oppe her...odin magnus er nytt forslag fra meg:o)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Det høres litt uintelligent ut med et helnorsk eller norrønt navn sammen med et latinsk eller amerikansk navn. På min tid kunne man hete Kent-Harald, Kevin Rune, Kim Steinar, Bjørn Harry, Glenn Ivar osv... Trust me, om ikke altfor lenge vil navn som Shawn Odin og lignende være like godt representert på krimstatistikken som Glenn-Ronny og hans likesinnede er i dag. Moaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå