Gå til innhold

hjelp til mellomnavn please?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger hjelp til å finne et mellomnavn som passer til odin pga etternavnet er så vanlig at vi vil ha to navn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eks...

Odin Johannes

Odin Kristoffer

Odin Elias

Odin Matias

Odin August

Odin Rene

Odin Aleksander

Odin Leander

Skrevet

aleksander går ikke,da søstra mi sin unge heter det.

liker godt leander,men det er så mange som sier at de navnene "kræsjer" ilag pga odin er norrønsk og leander er mer "poppis fint" navn....

kristoffer går kanskje,de andre likte jeg ikke,men tusen takk for tipsene!

kræsjer odin med leander??

Skrevet

Syns Odin Leander var fint, men kansje litt tungvint?

Odin Andre er et utrolig fint navn synes jeg da, for det blir ikke så langt å tungt å si, samtidig som det er både vanlig og ikke vanlig. Ikke så mange som heter Odin, og Andre (med trykk på E'en selvfølgelig), er det en del som heter. Uannsett, lykke til med navneletinga!:)

Skrevet

Odin Elias og Odin August var kjemefine :):)

Skrevet

Sønnen til en i venneflokken vår heter Odin Andreas! :-)

Skrevet

har ikke tenkt å bruke det andre navnet i dagligtale. vil bare ha det pga vanlig etternavn....

Skrevet

odin leander er fint, odin andreas, odin andre, odin sebastian..må nok tenke litt til hehe

Skrevet

Hva med:

Thor Odin

Trym Odin

Lars Odin

Odin Johannes

Stein Odin

Skrevet

ville valgt no litt norskt til jeg,siden odin er et ganske spesielt navn i seg sjøl..henger meg på den som sa odin andreas lengre oppe her...odin magnus er nytt forslag fra meg:o)

Skrevet

Det høres litt uintelligent ut med et helnorsk eller norrønt navn sammen med et latinsk eller amerikansk navn. På min tid kunne man hete Kent-Harald, Kevin Rune, Kim Steinar, Bjørn Harry, Glenn Ivar osv...

Trust me, om ikke altfor lenge vil navn som Shawn Odin og lignende være like godt representert på krimstatistikken som Glenn-Ronny og hans likesinnede er i dag.

Moaha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...