Gå til innhold

Northernlights

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorda gikk det med "besøket" dere hadde hjemme hos dere her forleden dag? Har dere merket mer til den/de som er hos dere? Synes det hørtes skremmende ut.... *grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett mere "levende" bamseoerer,nei. Men 9 aaringen min kom til meg paa stua i dag,og lurte paa hvem som spilte gitar....

Ingen som spilte. Var bare han og jeg hjemme.

Jeg gjorde ikke nope nummer utav det,da. Men tenker jo mitt..

Skrevet

Å huffda, får frysninger nedover ryggen!! :o( Er det ingen som kan hjelpe dere og få dem over på "rette siden"? Må være skummelt å ha dem rundt seg slik uten å kunne se dem... :S

Skrevet

Det er sjeldent noe skjer, saa jeg gaar liksom ikke og tenker paa det til daglig.

Og vi har snakket med pastoren som giftet meg og gubben engang, og jeg vet han kommer hit om vi foeler det blir verre.

Saken er den,at huset skal ha vaert "rengjort" av en prest for mange aar siden, men det har visstnok ikke virket.

Jeg skulle nesten oenske jeg saa den mannen igjen,saann at jeg fikk et bedre blikk paa han,og kanskje lete blant gamle bilder for aa se om det er noen som bodde her foer (naboen vokste opp her,og har mange bilder).

Han saa veldig snill ut...og jeg var ikke redd.

Eklere naar man ser ting roere paa seg,synes jeg.

Foelte meg faktisk beaeret over aa se den mannen staa og se paa meg,jeg.

Skrevet

Du er tøff, tror jeg hadde dødd av skrekk dersom noen hadde stått og sett på meg, hehe!! Får håpe de lar dere være i fred da, er jo sjelden de vil noen noe vondt. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...