Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 nei nå er det bort med sjokoladen og kiloene! på mandag er det trening for alle penga! nå er det nok=)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 signerer den jeg. sønnen min klappa meg på magen før han la seg, mamma har du en baby til i magen:-(( 8mnd siden han ble storebror
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Den er vi med på!! I morgen kveld skal alle søtsaker ut av huset.. Lei av disse overflødige kiloene..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er med! Jeg og sambo har lagd en deal. Neste uke skal vi gjøre ALT for å gå ned 5 kg. Noen som har gode ideer på hvordan i **** vi skal klare det...?
Gjest Ut på tur Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Kutte ut sukker og fete sauser og oster, dersom dere ikke trimmer noe i dag så begynn å gå tur minimum 30 minutter hver dag. Spis mer grønnsaker. pass på dere ikke spiser for lite. tenk på det som en varig endring. bruk den tiden det tar. Dersom dere klarer 0,5-2 kilo per uke varer det lenger enn om dere tar det på en uke med en superkur
cec26 Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg anbefaler på det sterkete å gå på ketolysekuren. En effektiv slanking uten sult.. gå inn å les på www.ketolyse.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå