~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Når noen legger ut en link her, så vet jeg ikke hvordan en "åpner" den... Kan noen forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? På forhånd TUSEN TAKK FOR HJELPEN
Kondis som en murstein Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Du må kopiere den og lime den inn i adressefeltet... Hadde vært mye lettere om linkene hadde vært aktive ja...
Turtle Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 marker den så den blir blå, høyreklikk velg kopier. åpne nytt vindu eller fane og lim inn linken i adressefeltet
~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen tusen takk !!!! Jeg fikk det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå