Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 har lagt gutten( 1 1/2 mnd) hører han på babycallingen i stua. han ligger å prater litt og så blir han stille så prater litt igjen. han igger i si seng på rommet vårt. han virker så våken. bør jg ta han opp å være litt sammen han til han blir trøtt eller skal han få ligge slik til jg eventuelt hører at han gråter. han har spist og fått tørr bleie og rapet godt. har sagt god natt og sånt men er dette riktig..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis han har det bra og bare ligger og pludrer så bare la han ligg du
Entil? Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 bare la han ligge du...så lenge han er ren og mett og bare prater med seg selv så er det greitt,det pleier min også og gjøre,pleier å ligge å kose seg og prate nesten en halvtime før han sovner.tror de bare har godt av det,slik lærer de også og sovne av seg selv,og ikke blir vant med å bysses eller vogges i søvn.men skriker han går jeg selvfølgelig inn hos han,ellers syns jeg de har godt av å finne roen selv...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 okey da lar jg han ligge til han "roper på mamma" =) takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå