Min lille goggutt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Gutten vår er så tett i nesen, at han helst vil sitte å sove. Kan jeg bruke litt mentholatum under nesen hans?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har gjort det fra de var ganske små, et annet tips er å smøre det utover puta han sover på, itillegg til å heve senga eller legge ham med to puter.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Åhhh...takk for at du minnet meg på denne salven. Har en tube liggende her og er helt tett i nesa selv og stakkars gutten min også. Skal smøre litt utover puta hans nå,se om det hjelper litt
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bruker å,i tillegg til å ta det under nesen,smøre litt på brystkassen til ungene.Det funker her:). Hvis man smører det på puten,blir det ikke klissete og litt ekkelt da?Jeg spør nok dumt,men lar det stå til;). Mvh
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke smørt så mye på at det blir klisset, men pleier å skifte putetrekk etter en liten stund og håret må nok vaskes men det får heller stå til, hehe! Virker iallefall bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå