NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Det skal bli deilig:-) Er i tvil om jeg skal ha sursteik eller lammeskanker! Er så god mat der! Skikkelig god gammeldags mat:-) Nam!
bente69;) Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hørtes deilig ut:) Kos dere med god mat og hyggelig selskap i morgen:)
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Thank you:-) Blit t.o.m spandert på! Det er ikke hverdagskost;-)
bente69;) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Så hyggelig gjort av dem:) Hvert heldig med svigerforeldra dine du:) Spurte på apoteket i dag ang medisinen snuppa fikk resept på. Det var penselin, for ørebetenelsen ikke for falsk krupp. Det rare er at hun hosta en gang i natt, ikke noe bjeffing etter vi kom hjem fra legevakta i går kveld, skjønner ikke noe jeg.....
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Fikk hun noe for hostinga på legevakten da? Adrenalin, bricanyl eller noe? Falsk krupp kan gi seg veldig fort. M har det ofte og det varer somregel bare 1 natt men hun er skikkelig hes i stemmen i mange dager etterpå. Hver gang hun får det må vi på legevakta å få adrenalin eller noe sånt. Hun får skikkelig pusteproblemer:-( Ekkelt! Sist ble vi henta i ambulanse men det har heldigvis alltid gått bra. Hun har astma i tillegg da. Er ekkelt med falsk krupp:-(
bente69;) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, hun fikk ikke noe på legevakta. Stakkars M da, som silter sånn med falsk krupp. Mamma fortalte at naboen vår mista jenta si pga falsk krupp vintern 1970 et år gammel. Så mamma var veldig tydelig på at de ikke måtte ligge, at ødemet i halsen datt ned når de satt. Mamma sa et en god stilling var selv å sitte i senga med ungen sittene mellom beina. Hun lille jenta som døde hadde ligget i senga når hun sluttet å puste. Godt jeg først snakket med mamma i dag, ellers hadde ikke jeg sovet i natt. Nå er det natta igjen, sov godt snuppa:)
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2007 Off da, har aldri hørt om noen som har dødd av det.... Men er viktig at de sover med hodet hevet. Da åpner luftveiene seg bedre og. God natt og god bedring til H:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå