Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 6 uker spiser 135ml Nan ca hver 3 time døgnet rundt! Er det normalt at de spiser så mye når de er så små? Han gulper sinnsykt mye og ei venninne sier det kan være at han får for mye mat! Men han skriker jo til han er mett!! Han må jo få det han vil ha!

Står på pakken at de skal ha 6 måltider i døgnet, han har ca 8 da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje være noe annet enn sult som plager han.I og med at han gulper så mye,vil jeg tro han får nok mat,evt har han en reaksjon på Nan.

Hør med helsestasjonen,prøv et annet merke mme.Hipp,Collett etc.

Og hvis han ikke tåler vanlig mme,får man noe som heter Nutramigen på apoteket.Men hør med HS først,det ville jeg gjort.

Skrevet

de sier vell på pakken at det er bare ett tips eller noe,,at det er din baby som bestemmer... min her på stax 4mndr kan sluke i seg 230ml på 5min å allikkavell leite ettermer....

Skrevet

har bare da testet for å se kor mye han tar...

Skrevet

Vi prøvde hipp og collett! Hipp ble det litt mere gulp av, og collett spydde an av:(:(

Skrevet

Ville definitivt tatt han med til lege/hs,mulig han ikke tåler melk.

Skrevet

Jeg fikk for ca 1 år siden vite at jeg ikke tåler melkeprodukter noe serlig:/

Vi var på 6ukers kontroll på torsdag og jeg nevnte det med gupingen, har snakka mye med HS om det med de mener at det er helt normalt! Vet ikke jeg altså! rart han gulpa så sinnsykt av hipp og collett etter bare 40-50 ml da!!! tåler litt mere av nan før han gulper mye..

Skrevet

Da ville jeg gått tile en annen barnelege og fått en ny vurdering.

Det virker jo som han ikke er spesielt fornøyd...Og hvis det ikke er mageknip,luftsmerter o.l,er det jo greit å få sjekket om problemet kan ligge i at han ikke tåler melk.

Skrevet

Skal jeg kontakte min fastlege da??

Skrevet

Glemte å si at melka til tider spruter ut nesa på han, og at han er kjempetett etter måltidene på kveldstid.. Men de gjør jo ikke noe på helsestasjonen. Vi fikk utskrevet noe for trøsken på tunga hannes, legen sa det var sopp men det er jo det trøske er, og den skal jo helst ikke fjernes.. Han brekker seg og griner av den medisina så jeg vil ikke gi han den:( Trøska er jo ikke farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...