Gå til innhold

dere som venter n2, når kom magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe vil sååå gjerne ha baby magen igjen men er bare 3+4 så vet jo jeg må vente litt til men hvor lenge ca :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liiiitt tidlig å få mage enda ja . Hehe ;)

Min kom vel rundt uke 15-16...

Skrevet

Jeg fikk "mage" når jeg var fire uker på vei! Selvfølgelig ikke den harde gravidemagen, men helt tydelig at kroppen forandret seg og jeg ble veldig oppblåst og så litt for mye gravid ut til å ikke være lenger på vei:-) Nå fikk jeg mage fort første gang jeg gikk gravid også og blir størst i begynnelsen av svangerskapet.

Skrevet

oki... gleder mg virkelig liksom :) viste ikke jeg var gravid med førstemann før i uke 9 og var ganske tynn da i tillegg til at jeg fikk hyperemesis i uke 10 og ble lagt inn så jeg fikk liksom ikke mage før rundt uke 20.... men nå dør jeg etter å få den nydelige magen igjen,men nå veier jeg liksom litt mer enn sist så...

noen andre som vil svare? :)

Skrevet

Jeg fikk synlig mage i uke 8-9, men jeg fikk tidlig mave i første svangerskap også. =) Jeg fikk beskjed om at det var pga av min korte rygg, da synes det gjerne tidlig.

Skrevet

hei

jeg fikk mage med nummer to nå ganske tidlig følte det begynte å vise sånn rundt uke 8 og så kom den for fullt rundt uke 12. Da så jeg virkelig gravid ut. Nå er jeg i uke 19 å magen er kjmepstor så nå lurer jeg på hvor dette skal ende -- he he -- går nok godt men jeg hadde veldig stor mage med nr 1 også. synes magen er litt annerledes denne gang da jeg fikk jente sist og venter gutt nå := )

bare gled deg det er jo ganske kjekt å ha struttende mage, men jeg synes det var litt tidlig i uke 8. Ikke så lett å holde det hemmelig da.

lykke til.

Skrevet

eg fikk mage i ca uke 8,er nå ca18 uker og magen er "stooor" til og ikke vera lenger på veg;) men det er jo kooosli d da;) alle kan se det.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Rundt uke 16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...