Gå til innhold

Mye prat om jul...

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir stressa jeg!!

Gått ute i genser i dag, he he..

Handler julegaver uka før jeg stort sett... flere? ..hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG også! Argh, hva er kosen i å handle julegaver i september/oktober da...

Skrevet

Hehe....har ikke begynt å tenke på julegaver enda. Handler vel ikke akkurat uka før, men i slutten av november begynner jeg sånn smått å puske med det. Trenger litt julestemning først, ellers blir det bare kjas og mas. ;o)

Skrevet

Handler jeg gaver før midten av desember gir jeg dem bort før allikevel:o)

Jeg også trenger julestemning, hihi:o)

Skrevet

Blir både og jeg.

Jeg har allerede begynt på julegavene, men til mitt forsvar er det gaver som er på salg nå og der prisen ikke matcher min lommebok når det nærmer seg jul.

Da er det gaver som jeg vet blir satt pris på og som de en eller annen gang har ønsket seg gjennom året.

Trenger ikke julestemning for å kjøpe gaver:-) Syns det er morsomt uansett jeg:-)

Skrevet

Kosen med å handle julegavene i oktober - jo, det skal jeg fortelle deg! Når desember kommer, har jeg masse penger igjen på kontoen, jeg er har bare småplukk igjen å handle, derfor går jeg rundt og koooooooooooser meg i ro og mak, mens "alle andre" stresser rundt og er sure fordi det er så mye å gjøre!

Hehe! Jeg er snart ferdig med julegavene, jeg :-)

Gleder meg til desember - da skal jeg ta med barna og se på juleutstillingene, og bare ta det med ro i butikkene!

Skrevet

Liker ikke gå å kose meg med sånt jeg da.. Synes det er gørr. Bruker et par effektive timer i midte av desmber engang. Men, veldig greit dersom du liker det da:o)

Eneste jeg bruker tid på er gavene til ungene, det bruker jeg tid på:o)

Du kunne gjernet fått handlet for meg og:o)

Skrevet

Handler ikke bevisst julegaver tidlig, men sånn som for eks i dag kom jeg over noe som jeg visste var perfekt for to av tantebarna våre!

Da var det kjekt å kunne kjøpe 2 gaver, og være ferdig med de :-)

Vanligvis er jeg november/desember-handler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...