Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Blir stressa jeg!! Gått ute i genser i dag, he he.. Handler julegaver uka før jeg stort sett... flere? ..hihi..
Carnivale Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 JEG også! Argh, hva er kosen i å handle julegaver i september/oktober da...
Mille** Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe....har ikke begynt å tenke på julegaver enda. Handler vel ikke akkurat uka før, men i slutten av november begynner jeg sånn smått å puske med det. Trenger litt julestemning først, ellers blir det bare kjas og mas. ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Handler jeg gaver før midten av desember gir jeg dem bort før allikevel:o) Jeg også trenger julestemning, hihi:o)
nicknavn Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Blir både og jeg. Jeg har allerede begynt på julegavene, men til mitt forsvar er det gaver som er på salg nå og der prisen ikke matcher min lommebok når det nærmer seg jul. Da er det gaver som jeg vet blir satt pris på og som de en eller annen gang har ønsket seg gjennom året. Trenger ikke julestemning for å kjøpe gaver:-) Syns det er morsomt uansett jeg:-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Kosen med å handle julegavene i oktober - jo, det skal jeg fortelle deg! Når desember kommer, har jeg masse penger igjen på kontoen, jeg er har bare småplukk igjen å handle, derfor går jeg rundt og koooooooooooser meg i ro og mak, mens "alle andre" stresser rundt og er sure fordi det er så mye å gjøre! Hehe! Jeg er snart ferdig med julegavene, jeg :-) Gleder meg til desember - da skal jeg ta med barna og se på juleutstillingene, og bare ta det med ro i butikkene!
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2007 Liker ikke gå å kose meg med sånt jeg da.. Synes det er gørr. Bruker et par effektive timer i midte av desmber engang. Men, veldig greit dersom du liker det da:o) Eneste jeg bruker tid på er gavene til ungene, det bruker jeg tid på) Du kunne gjernet fått handlet for meg og:o)
Hjertefamilien Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Handler ikke bevisst julegaver tidlig, men sånn som for eks i dag kom jeg over noe som jeg visste var perfekt for to av tantebarna våre! Da var det kjekt å kunne kjøpe 2 gaver, og være ferdig med de :-) Vanligvis er jeg november/desember-handler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå