*bolla pinnsvin* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har en på 15 mnd nå og må innrømme at jeg har lyst til å vente til han er 5-6 år før vi får nestemann. Noen som har erfaringer eller meninger?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Aner ikke enda =0) men har termin i morgen med prinsesse nr to, nr 1 er 16 måneder gammel. Har ett like problemfritt svangerskap som sist så til nå har jeg bare storkost meg =0) kommer til å savne magen. Masssse lykke til uansett hva du velger går strålende uansett =0)
EnUndreneMor Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har bare lille tulla mi på 4mnd, men jeg vil ikke ha barn tett for jeg vil gjere oppleve henne, hvis du skjønner hva jeg mener, får man så tett så føler jeg at man går glipp av utviklingen hennes fordi du må stelle og ''styre'' me ett nytt barn:) uff blir vanskeig å forklare håper du skjønne rog ikke tar det feil, vi vil hvertfall vente til snuppa er litt større:)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 ulemper : sjalusi (søsteren min hata minsten som kom til verden da hun var 5...) De er ikke lekekamerater i den grad.... klærnegår littut på "dato" tenker arv og slikt... hehe fordeler: Dere får nyte hvert barn skikkelig hmmm, kommer ikke på flere fordeler...
Mille** Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har 7,5 år mellom jentene våre og det funker helt suverent. Lillesøster ser opp til storesøster og lærer masse av henne, storesøster forguder lillesøsteren sin, det er ingen sjalusi, storesnuppa er veldig selvstendig og dermed har man bare en man må hjelpe å vaske, skifte bleie på, stelle mat til....Om ett par år kan hun fint sitte barnevakt også. Anbefales. )
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 Nå merker jeg virkelig hvilken vei jeg heller i utgangspunktet, for da jeg fikk svar av deg, JoSoMamsen, så tenkte jeg med en gang at det nok var det beste å vente, selv om det var en negativ erfaring med det i svaret over ;o)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Mine er 7, 4 og 19 mnd.... har akkurat 3 år mellom mine og synest det er perfekt... Er nå gravid med nr 4, som ikke var helt planlagt... men ønsket likevel... så da blir det 2,5 år mellom de to yngste...
ALIICE Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Signerer JoSoMamsem=) Blir ikke tette barn her nei. Mini er 2,5 år, og jeg kjenner ingen plass at jeg har lyst på et nytt barn enda! Velger å vente til mini er selvstendig og skjønner hva som skjer. Klarer virkelig ikke å se ulempen ved å vente en stund med neste barn? Hvorfor skal de på død og liv være så tette? Det er ingen garanti for at de blir gode venner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå