Millapril Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 De siste dagene har jeg merket at Erica gynger frem og tilbake og samtidig nikker med hodet når vi setter på musikk-leker. Hun ser ut som hun vil danse/digge/rocke til musikken... Er dette helt tilfeldig eller skjønner de hva de driver med? Det ser skikkelig morsomt ut, så vi ler oss i hjel av henne. Kanskje hun blir deltager i baby-skal vi danse?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Næææææh hehe så innmari søtt! Lille dansende Erica, det kan jo virke som om hun vet hva hun gjør når det alltid er til musikken. Hun er glad i musikk etter all babysang/dans kanskje? Dette gleder jeg meg til å se :-) Om du ser på videoen til Samsyn så ser du jo to små damer som bopper hodet i takt, men der er det ikke musikk...kanskje de har den i hodet hehe.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Så morsomt da! Kan tenke meg det er morsomt ja. Blir nok en racer på dansegulvet etter hvert.
Bellen^2 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe, dancing queen! Så søt hun er da:) Hvis dere har spilt mye musikk for henne så kan det vel være at det slår inn, de sier jo at de små elsker rim og regler, og kanskje det gjelder for rytmer som blir spilt gjentatte ganger også? Sebastian tar dessverre etter mammaen sin og eier ikke rytme, så han rocker ikke så mye:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe så morsomt! Kan jo virke som om hun skjønner hva hun driver med hvis hun bare gjør det når dere setter på musikk .-) Tenker det er skikkelig artig å se på ja :-)
Tussi og Maja Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 He he, så moro da! Jeg tror nok de digger rytme og musikk. Maja vugger ofte fra side til side når vi synger eller hører musikk. Kan nok hende at Erica blir den nye So you think you can dance om noen år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå