Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har hørt om/ prøvd dette? det er et produkt man injiserer i huden som trigger pigmentene slik at man blir veeeldig brun fort uten sol. Det er visstnok utviklet for å forebygge hudkreft og andre solskader.. Produktet er ikke i salg i norge enda, da det er flere tester det må gjennom for å bli godkjent...men det er vel bare et spørsmål om tid.. noen meninger??
Tony Soprano Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Aldri hørt om! Høres litt skummelt ut, spør du meg. Uten at jeg vet noe om det da...
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det er den såkalte "Barbie-pillen". En blir brun, kåt og tynn av den (en kan miste apetitten, bli kvalm). Men stoffet melanton er det som er i "føflekker", så en kan risikere å få digre føflekker som ikke forsvinner i ansikt og andre generende plasser (og der hvor det ikke generes). Hvorfor en kan bli kåt av pillen, husker jeg ikke helt.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Rettelse... melanotan er ett fargestoff i huden. Dette kan "klumpe2 seg og lage føflekker. Med tilførsel av mere, kan dette påskynde prosessen..... eller gi en fin brunfarge. Men en vet ikke i forveien hva en får.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 søker ikke svar fra dere som googler dere frem til melanotan som aldri har hørt om d før det ble brakt opp nå, søker svar fra dere som har prøvd det, eller kjenner noen som har det, og kjenner til konsekvensene, og andre eventuelle bivirkninger enn nedsatt matlyst og økt sexlyst! En venninne av meg har tatt dette i 2 uker nå, og hun har fått større porer i ansiktet...lurer på om det kanskje vil komme andrebivirkninger etterhvert etter et par måneder...noen som kjenner godt nok til produktet til å vite det?
snuppene 09 og 11 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 jobber med ei som bruker dette. hun sier hun begynte pga mye eksem, og dette har hjulpet henne, og så har hun blitt veldig brun da! da vi snakket om dette sa hun bare positive ting, ikke noe om bivirkninger og slikt. Men i VG eller dagbladet (husker ikke, syntes disse avisene er så like) stod det for ett par uker siden ett stort oppslag om dette, der det ble advart mot å bruke dette stoffet, da man blant annet kunne få psoriasis av det.. Er nok en grun til at det ikke er lov i Norge, men som sagt hun jeg kjenner har foreløpig kun hatt posetive erfaringer så vidt jeg vet da...
Ikkelektuell Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Som om jeg vil ha noen kur som helst av en fjott som må på babyforum for å få solgt de ulovlige varene sine. Taper.
Figa *Fødeklar* Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 "Decaman"? Boler du og? "ingen spørsmål er idiotiske, finnes bare idiotiske svar" -Ja det smalt fra rette kjeften! Gå og sett en sprøyte i rumpen din du Decaman. Så kan du jo kanskje komme tilbake på kranglesiden når du har fått PMS-anfall av all bolen og griner fordi det ikke lenger er de tynne armene dine som er problemet. Du har nemlig en cm store kviser og får ikke lenger opp tissen.
Patetica fåkksi Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Rettelse; det finnes ikke idiotiske spørsmål, kun idiotiske folk.
Ønderkåver Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Så du synes det er greit å reklamere for ulovlige produkter? På en side for gravide? Du må jammen være smart....
Lacey*har fått erta Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Men hvorfor skal man på død og liv fly rundt å være brun hele tiden da? Jeg er for vinterblek norsk hud og vinteren, også får vi heller få brunfargen vår naturlig fra sola! Den fra sola har jo også vitamin D, som er bra for oss:) Men, det er da bare min mening. Alle får gjøre som de vil med sin egen hud;)
Yada Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har sett et par stykker som definitivt har tatt formye av dette stoffet. De var så brune at det ikke var noe pent i det hele tatt.
Figa *Fødeklar* Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 En venn av meg fikk føflekker over hele kroppen av dette stoffet. Nå klipper han de av med saks. Idiotisk, jeg vet det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå