boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har vært på tur til Rønningen, ble bra blaute alle tre,men lille primpressen lå jo tørr og god i vogna si da. Koset oss skikkelig. Dere da?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Hørtes kos ut selv om det regna Vi skulle hente det nye stuebordet vi hadde bestilt på skeidar,men når vi kom dit fikk vi vite at det var 4 uker forsinka.så vi må vente litt til.. men når vi først var på tiller gikk vi innom barnas beste og henta gratis bleiebøtte. også var vi på toys r'us og kjøpte babygym til emilie. så hun har sitti litt i vippestolen og lekt og liggi på gulvet. hun likte den veldig gost mange fine leker som henger ned med masse farger på. så hun lå på gulvet og prata og slo på lekene ellers har vi bare vært hjemme og slappet av. gjort litt husarbeid.
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Mali elsker babygymmen sin hun også, spreller som en gal når jeg legger henne under. Hvordan går det med hussalget?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 hihi..morro hussalget går dårlig gitt.. så nå har vi bytta fra notar til dnb nor.. så det kommer en dame på tirsdag og skal ta nye bilder. så får vi se om de når ut til noen som vil kjøpe. begynner å bli lei nå... slitsomt å må rydde fordi man må.. ikke fordi man vil selv
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Forstår jeg godt, stakkar dere har jo holdt på en stund også...Får håpe det blir bedre nå da. Krysser fingrene!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 håper jeg også.. har jo holdt på siden mars.. blir vel solgt til slutt. gleder meg til neste lørdag da starter vi kl.11.00 på frøken frue
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Flott, når er neste avtale? Hvor lenge på hver butikk?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 neste er kl.13.00 på excellent.. det var det eneste de hadde ledig.. men vi skal vel klare det ? holder vel med 1 time kanskje ? ikke vet jeg.. men det går nok bra skal nok finne en fin kjole og hvis du rekker kan vi ta lunsj etter siste butikken.. men hvis du ikke gjør det så går det bra du har jo nok å ordne til dåpen
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Tror nok jeg må rett opp å pynte bord etter den siste butikken ja. Får nok litt å pussle med dagen før dagen:0) Får min kjære til å hente meg sånn ca kl 14 jeg da.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Det forstår jeg godt snilt at han vil hente deg da men det blir kos jeg gleder meg masse men da ses vi neste helg. nå skal jeg se litt tv før jeg skal legge meg.. men jeg sender deg mld til uka kose deg så lenge *klemmer*
boble <3 Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 hi hi han har nok ingen valg, må jo være m å pynte lokalet han også... Kos deg du også. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå