tommeliten Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 jeg går på pencillin, lettere sagt azitromax, betyr det at jeg ikke kan amme i det hele tatt, ikke 1 gang i døgnet en gang??? hehe, er litt desperat nå;-)
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Sa ikke legen noe om det? Viss ikke så hadde jeg ringt til legevakten å spurt. Viss du er desperat fordi det sprenger så må du jo pumpe deg viss du ikke kan amme. Pumpe og kaste.
Mamma´n til A og F Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Sikkerheten ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Dyrestudier viser reproduksjonstoksiske effekter (forsinket bendannelse ved plasmanivåer nær kliniske nivåer), som indikerer en mulig risiko for human fosterskade. Skal ikke brukes under graviditet. Overgang i morsmelk: Det er ukjent hvor mye av azitromycin som går over i morsmelk. Det er ikke klarlagt om barn som ammes påvirkes. Preparatet bør derfor ikke brukes ved amming.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Du kan ikke få annen type penicillin da? Jeg gikk på penicillinkur da jeg hadde kraftig brystbetennelse,og ikke noe problem med å amme.
grå :) Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 du må for guds skyld pumpe. kast det heller til kuren er ferdig. hvis ikke kan det hende du står der uten melk. greit nok, det finnes mme, men hvis du har melk så er det jo greit å beholde den.
tommeliten Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 tenkte å prøve å slutte å amme i samme sleng, men syntes det er vanskelig.. he he men må nok bare bestemme meg og leve med spreng noen dager.. huff
grå :) Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 hehe gylden sjanse da:) bare håndmelk ut toppen av sprengen så burde det gå fint det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå