Gå til innhold

noen som har fått problemer med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

stive muskler og ledd etter graviditet? Jeg er stiv i muskler og ledd (spesielt i beina) etter å ha hvilt. Må gå meg til. Dette har kommet etter graviditeten (ca 5 mnd siden fødsel). Noen sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn mens jeg var gravid, men gikk over etter fødsel

Skrevet

Ja jeg sliter med beina. Er dårlig blodsirkulasjon virker det som. Når jeg har sittet eller ligget en stund så er det vondt å gå. Rart at det ikke gikk bort etter fødselen synes jeg.. har jo gått ned i vekt også, så er ikke det som er hovedårsaken heller. Merkelig..

Skrevet

jeg er veldig stiv i beina, spesielt når jeg står opp om morgenen. sliter nesten med å gå ned trappa. det ene beinet sovner også veldig fort, iallefall hvis jeg sitter på gulvet med beina i kryss. hadde lenge veldig vondt i håndleddet også, men det er heldigvis forsvunnet.virker som alt dette har noe med blodsirkulasjonen, så håper det blir bedre snart!

6 mnd siden fødsel

Skrevet

jeg var stiv i hendene og beina en god stund etter fødsel, kjente det spesielt om morgenen. Det er visstnok hormonelt og helt normalt. Nå er min ett år, og det er mye bedre:-) Varte nok over et halvt år, før jeg kjente at det begynte å bli bedre.

Skrevet

Jeg var ikke stiv. Alt gikk overraskende bra etter fødsel. Kiloene raste av og stivheten jeg hadde i knærne forsvant tre dager etterpå.

Skrevet

Jeg har det også sånn, men aner ikke hva det kommer av... Akkurat som om jeg lider av leddgikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...