Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Begynner å kjøpe inn litt nå, så er det liksom gjort..) Dette har jeg kjøpt: -nisse tøfler (sparkjøp 39kr) -sprettball -sokker -ficher price figurer (3 i pk,til 69kr) -bade lerker (biltema, 4.stk til 39kr) de figurene og badelekene fordeler jeg selvsagt.. 1 ting for en dag.. ) nisse tøfler "måtte" hun hatt uansett, så da kan ho jo få de der.. ) snuppa er forresten 2år..... )
snuppelure 74 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hva er disse fisher price figurene til 69 da og hvor får man kjøpt de ??
1 høne i haneflokken-født Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Et puslespill som du deler opp i evt 3-4 dager, lørdagsgodteriet på lørdagene, såpebobler, klistermerker, nisselue, gode vintervotter (hvis du trenger det alikevel) nye tusjer, ny tannkost, en ny spade til sandkassen til våren,
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 truser, longser, eske med rosiner, 1 pose dyrefigurer, hårstrikk/hårspenner, perler til å perle med, billett til juleforestilling, en lapp om at i dag skal vi bake pepperkake etc. Masse artig man kan putte i kalender. Alt kommer ann på hva som er pop hos di jente førr tia )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 små "myke" plastikk personer/dyr som man kan kjøpe ekstra til fisher price tigene... )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 Ahhhhaah.... pepperkake former kan hun jo også få!!!!! ) tusen takk for tips jenter! ;o)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 flere tips?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå