Gå til innhold

Nå er jeg seriøs redd og trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og er REDD nå! har hatt lette men hyppige mensmurringer i hele kveld og har ikke kjennt noe spark siden ca kl 16.30.. hva er det som skjer? er kun i uke 20 og kan jo ikke føde nå! kan det være noe annet? please si det er livmora som vokser eller noe! det må! det være! svar meg dere! er helt hysterisk her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så vanlig å kjenne liv hele tiden i uke 20, er det vel? Mensmurringene dine høres ut som kynnere, og så vidt jeg vet er det ganske vanlig i den uka du er i..Tror nok ikke du føder nå..Kan godt være livmora du kjenner, ganske vanlig at den strekker på seg.

Hvis du føler at du ikke får ro i sjela, ring heller på legevakta og snakk med de, de kommer nok ikke til å oppleve deg som verken hysterisk eller masete. Bedre å ringe en gang for mye en en for lite, ikke sant??

Er sikkert ikke noe farlig, krysser fingrene for at alt er bra :-)

Skrevet

han pleier alltid og sparke på denne tiden! da mener jeg alltid, så da blir jeg ekstra redd!men det går bare 1 min imellom da så da kan det ikke være kynnere da, eller? har også kynnere, men det er ikke samme følelse som dette synes jeg..tenkte og kanskje ringe føden, men hvor for jeg det nr? opplysnigen?

takk skal u ha! håper så virkelig alt er bra!

Skrevet

Du kan ringe opplysningen, men hvis du vet hvilket sykehus du skal føde på, kan du sjekke på nettsiden deres, og lete deg fram..Regner med du har vært på ul? Hvis du fremdeles har innkallingen, bruker nr til føden å stå der..

Håper det ordner seg..Hvis du ikke føler det roer deg nok med å snakke med føden, kan du jo høre om du kan komme dit en tur (så fremt du ikke bor langt unna)..de tar seg sikkert tid til deg, og så kan jo jordmor bruke doptner så du får hørt hjerteslagene..

Skrevet

Få det sjekket ut du.. Ikke no som er værre enn å gå å lure.. Håper du får komme inn på føden da,det pleier jo ikke være no problem! Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.. Håper alt går bra da. Oppdatere oss!

Skrevet

Høres ut som det jeg hadde i uke 20. Kjente masse mensmurringer, men ikke så mye spark så tidlig. Tenkte det var livmora som vokste. Jeg var litt bekymret da. Er nå i uke 24 og kjenner masse liv hver dag. Tror ikke det er farlig, men synes du skal ringe til sykehuset å spørre. Det er ikke farlig å bli sjekket en gang for mye.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg kjente ikke spark før i uke 23-24 så tror ikke du trenger å bekymre deg liksom. Dessuten er det vanlig med slike smerter.. Reeeelax!!!

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det går med stakkars "EtMirakel"?

Skrevet

heissan.

Bare ta det med ro .Er også i uke 20 og har flere ganger hatt lite liv i gjerne to dager.Ble kjemperedd og innstilt på at ungen var død.Fikk komme til jordmor for å høre hjertelyden og hørte den med en gang.Har de to siste dagene også kjent liv med store mellomrom men var til legen igår på kontroll og hjertet banket perfekt.Jordmor sa at mange finner en favorittstilling som gjerne fører til at sparkene kommer i morkaka og de kan vi ikkje kjenne så tidlig,ikkje albuer heller og hender er vanskelig å kjenne.

Har klart å slå meg til ro med dette for eg holdt på å bli sprø.Prøvde foresten å dytte i magen uten at det og hjalp.om noen uker kan det hjelpe å spise noe skikkelig søtt eller kaldt.Lykke til det går nok bra men eg forstår deg godt!!!!

Skrevet

skjønner at du er nervøs, det hadde jeg vært også. men ring legevakta!!! de kan hjelpe deg med en gang eller henvise deg videre, gi og deg et svar. så slipper du å bekymre deg. det er så vondt å være så redd.

Skrevet

Hu har svart på detta innlegget på skravle... Så det er ingen vits i å dytte det opp lengre!

Hu var på UL og fikk beskjed om at alt var bra!......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...