Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 armer og bein går i alle retninger ca en halv time før hun sovner. Dette både på dagtid og til natten. Forstår ikke hvorfor. Er det andre som har det sånn? og noen som har tips for å få bukt på dette?
livetimammasmage Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 bruker dere baby-safe? Det roet jenta mi, hu skrek alltid og sparket av seg dyna hele tiden, men med seler og baby-safe så gikk alt bra
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 vert der!!! Har heldigvis komt oss gjennom det, vi gikk til innkjøp av en sovedrakt uten bein, slik at hun ikke klarte snu og vrenge så mye på seg. + febermetoden og faste rutiner hver kveld og før hvil på dagen (litt synging og sånt). Det funket hos oss, sovner fint av seg selv nå=)
MartinFelipe07 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Slik er min sønn for tiden. Jeg velger å ikke surre han inn i noe(ikke meningen å fornerme noen). Jeg bare klapper han på ryggen,koser med han og synger for han.Koser masse!! Men prøv å slapp av når hun blir sånn. Fort gjort å bli irritert for at man ikke vet hva man skal gjøre.
Hilsen Aud Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Min er også sånn, jo trøttere han er jo mer kaotisk blir han... jeg gjør noe så uglesett som å gi han litt sukkervann (en slurk holder her i gården). Det er som bedøvelsesmiddel å regne og han blir rolig med en gang.... Jeg må nok avvenne han fra dette en gang også, men den tid den sorg!
Chunky81 Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 samme her.. holder på å bli gal... i dag ble det med at jeg la han i sengen vår og så låg jeg og sang til han. først da sovnet han etter å ha vært hysterisk i over 1 timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå