Bellen^2 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Lillegutt har endelig knekt nøtta for å komme seg opp i stående:) Han har øvd fælt de siste dagene, men i dag reiste han seg opp i senga si til stormende applaus fra mamma og pappa. Tror han vokste en meter så stolt var han:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Åååååh så moro!! Flinke lille Sebastian, nå har han klart den store vanskelige oppgaven, det er jo en av de største. Kan skjønne at dere er skikkelig stolte av han i dag :-) Vi gleder oss til neste treff så vi kan se han og ikke minst skryte av han (han liker jo ikke det noe spes hehe).
smurfen :o) Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Så flink han er!!! Dette er morro. Skjønner godt at dere er utrolig stolte over Sebastian.
Millapril Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Så gøy!! Han er jo skikkelig flink! Kan tenke meg han smilte som en sol der han sto i sengen sin! Han er jo bare så skjønn! Gleder meg til å se han i stående posisjon!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Så flink han er. Kan tenke meg det var stor stas. Her jubler vi for den minste ting om dagen for alt er jo bare så moro nå.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 ååååå så flink han er :-) Synes jeg ser stoltheten lyyyyyse av han når han fikk applaus :-) Han er jo bare herlig!! Gleder meg til å se han stå
Tussi og Maja Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Åååå, så moro! Så gøy å høre hva de andre klarer etter hvert. Moro å glede seg over hva man selv har i vente også:-)
Två små trollungar Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Så artig! Tenker både dere og Sebastian var skikkelig stolte når han klarte det! Snart løper han nok overalt!
Solstråle72 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Tenker han var stolt, ja, når han endelig klarte det! Syns jeg ser han med stooort smil om munnen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå