Gå til innhold

Flere som er plaget med smerter i foten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig plaget med smerter nedover den ene foten. Sikkert pga at isjiasnerrven er i klem. Noen flere som har det slik? Har en jobb der jeg går veldig mye og dette begynner å bli ganske plagsomt da jeg ikke klarer å belaste foten skikkelig. Også plaget litt med smerter i korsryggen i perioder når jeg løfter mye eller hvis jeg bøyer meg mye opp eller ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har akkurat samme smertene i bena, begynner og er sterkest på hver side av hoften, og skyter nedover bena slik at jeg får problemer med å stå skikkelig. Kjenner det som oftest etter en 6-7 timer på jobb, men i blandt kommer og går det i løpet av dagen. Jeg jobber i skobutikk, og er konstant på bena. Nevnte det for legen min, og hun mente det nok var en type bekkenplage, og eneste jeg kan gjøre med det er å sitte meg ned og få avlastet når det kommer. Har du mulighet for å få tilrettelagt det slik at du får gjort det samme?

Ett annet tips jeg fikk var å gå med gode sko, og det sier seg jo egentlig selv:) Invester i ett par sko med god såle og god demping, det vil du garantert tjene på i lengden. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...