Gå til innhold

Hadde dere blitt sjalu hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen deres hadde hatt kontakt med eks-samboeren per sms en gang i blandt?

Ikke ofte, men fått en melding av henne ved spesielle anledninger, som han hadde svart på.

Er tilfelle her.. bare lurer på andres reaksjoner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben min har fått meldinger fra en ekskjæreste (aldri vært samboer) nå og da som han forsåvidt også har svart på, men jeg kan ikke si jeg føler meg spesielt truet av det, så det er helt ok. Hadde han derimot vært hemmelighetsfull om det eller jeg hadde sett reaksjoner jeg ikke likte hadde det ikek vært greit.

Skrevet

nå er jeg en veldig sjalu person av meg,av gode grunner,så jeg hadde nok ikke likt det nei...drit sjalu? nei tror ikke det..men hadde ikke skjønt hvorfor han skulle hatt kontakt med henne..om det ikke er barn med i bildet da..

Skrevet

Det synes jeg hadde vært helt greit :o)

Skrevet

Nei, det måtte jeg isåfall ha bitt i meg for jeg har selv en del kontakt med min eks (var sammen i syv år). Synes egentlig det vitner om at mannen din er voksen og jeg mener at det er en god ting at ikke alle forhold må ende i bitterhet og "la oss aldri snakkes igjen". Det er jo selvsagt noe annet hvis dette er noe han prøver å holde skjult for deg.

For meg faller det veldig naturlig å ha kontakt med min eks (det var ikke et stygt brudd, og noe vi var enige om) og min samboer blir heldigvis ikke sjalu av det (og det har han heller ingen grunn til, det var jo en grunn til at det ble slutt).

Så lenge samboeren din er åpen om det, så tror jeg ikke du har noen verdens ting å frykte :)

Skrevet

Det kommer veldig ann på hvordan forholdet mellom dem to er/var og hva slags historie de to har. Jeg har selv kontakt med min ekskjæreste, uten at det finnes noe romatisk ved det. Om han forsøker å skjule det er det jo en annen sak.

Skrevet

Jeg har kontakt med min eks, så det hadde nok ikke plaget meg. Har aldri skjønt hvorfor man må kutte ekser ut av livet (med mindre det ender bittert), for de har jo på et eller annet tidspunkt vært veldig viktige og personer man har vært glad i.

Skrevet

Nei, for jeg vet han synes hun er psyk-o'rama, haha.

Men seriøst; nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...