Blomsterenglene Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Er det god eller dårlig plass? Vi har Emmaljunga scooter og odenwalder pose.. synes det er god plass jeg.. Hva med dere?
Kirsebæra Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 har akkurat den samme og samme posen! og fottrekket=) i turkis=)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 teutonia mistral... Den beste vognen jeg noensinne har hatt Varierer med vognposen som hører til vognen og voksiposen. Regner med voksipose i vinter
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Samme som deg =) Har også simo kombi som jeg bruker posten i, og det er god plass der også =)
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Teutonia fun vogn og Odenwalder lammy XL. Er kjempe god plass:-)
It's all about me Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Har TFK og en Voksi. Er maaaaaaaasse plass.
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Basson duo vogn og kaiser ullpose. massevis av plass! elsker vognen:-)
Diva Muffin Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Emmaljunga Smart Duo med sportsdel, og Odenwalderpose. Hun er ikke seks måneder ennå, så plass er det ikke mangel på ennå i allefall.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 OTH og voksipose og Ticket to Heaven dunpose :-) Begge passer knallfint :-) OTH er kjemperomslig i sittedelen da, så alt får plass der..!
LegallyBlond Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Mini har en brio kombi, enn så lenge ligger han i en ullpose (ikke skinn) i bagen, men nå er den egentlig for liten så da blir det voksipose i sportsvogndelen. Dårlig plass i bagen, men god plass i sportsvognen =) Bruker også voksiposen i phil and teds e3 - god plass i hovedsetet, men må ha en ny og tynnere/mer plassbesparende pose som storebror kan ha i søskensetet.
nicknavn Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Simo duo, bruker nå sportsdelen. Er god plass til voksien i den.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Simo kombi, Teutonia mistral, oth urban jungle. Odenwälder lammy xl og teutonia lammeskinnspose. Er ok plass med begge posene, men litt trangt med lammeskinnsposen i teutonia softbagen. Lammeskinnsposen har jeg ikke prøvd i oth-vogna.
Mammatiltoprinser Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Har quinny freestyle. Brukte lammeskinnspose til lillegutt da han brukte vogna som sportsvogn i fjor vinter. Har dreami bag på nå som venter på lillenurket og han skal ha ticket to heaven pose
Sommer & sol:-) Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 teutonia mistral,har simo pose.aner ikke ang plass,da jeg ikke har brukt posen i den enda.kjøpte vogna i sommer.men regner m det er nok plass,den er jo ikke no klumpete. ifjor vinter hadde vi simo bagvogn,brukte posen oppi der,var godt m plass der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå