Gå til innhold

Et lite julegave dilemma.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne og svoger var først ute med å få barn og de har laget seg en tradisjon med å gi kalender med bilder av barnebarna til besteforeldrene, samt kurv med mat og godiser til oldeforeldrene eller blomsteoppsats.

 

I fjor spurte jeg svigerinnen min om hva hun syntes, om det var flere av oss som hadde lyst å lage bildekalender og det var hun negativ til. Hun mente at det var deres greie. Jeg respekterte det i fjor, men nå har vi også lyst å lage det til besteforeldrene, men hva gjør jeg når jeg vet at hun blir sur, men besteforedrene vil nok satt pris på det, men det vil jo bli en del kalendere av det.

Hadde dere respektert det i år også eller gitt det?

 

Tror ikke det vil være aktuellt å lage en felles kalender

 

Har dere noe tips til meg, om jeg ikke lager kalender, men har lyst til å gi bilder av året som har gått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et album??? Et som du kan designe selv?? (Scrapbook)

Det hadde nok blitt stas ja:)

Skrevet

Da hadde jeg heller laget en bildebok med en liten historie til.

Synes det er mye finere enn en kalender, og mer spesielt i årene fremover, ikke bare kalenderåret.

Eller finnes det masse andre fine ting å trykke bilder på. Krus, forkle....osv.

 

Skrevet

du kan jo age en fotobok da! som kan kalles ....(barnets navn) 2007 enkelt og greit.. enten lage selv, eller enklest lage inne på fotonettbutikkene.. de fleste har sånne nå tror jeg, vertfall fotoknudsen

Skrevet

Først av alt...så dårlig gjort av henne! Synes dere kunne laget ilag, ellers så har hun jo ikke noe med hva dere gir. Hadde det vert noe annet, men en kalender med bilder er liksom litt spesielt....

 

Du kan jo lage et lite album med bilder og skrive litt for eksempel. Evt. ramme inn manmge bilder, med tekst vedsiden av, i en stor ramme for eks....

Skrevet

Takker for supre tips, da blir det ikke kalender, men album av oss alle tre.

 

Olderforeldrene får noe alkoholdige drikker av oss, så kan de ha noe å drikke til matkurven:-) eller når de gleder seg over blomsteroppsatsen.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...