Tommage♀♂ Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=22819 Jeg ble: Du drar opp stemningen på fest! Uten deg blir det ikke helt det samme, mennesker som fester med deg blir crazy, og de liker det! Du får folk til å føle at det er kult og prompe, rape, spy og sloss. Jah, for vi sitter alltid å promper på fest, så ler vi høyt og synes vi er dritkule...*særlig*
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Du er typen som er stille på fest, observerer, men utover kvelden tar det helt av for deg! Da snakker vi klær av kroppen, og befølende danseteknikker med og uten partner. Øhhhh..?? Hehehehe.
Gjest ->>- Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 De aller fleste burde nok bli grundig bekymret om de føler at en test er til hjelp for å vite hvor drita de eventuelt blir på fest. =P
Snuppa! Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hehehehehe,jeg fikk "du er den som tror en fest er vin,kjeks og ost.. Du er for seriøs,det er grunnen til at de ville og gale ikke ringer deg
LegallyBlond Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Huff... Ble: Du er en festbrems, rett og slett ikke noe morsomt å feste med deg! Du er den ingen vil prate med "dagen der på", fordi du husker alt og er ikke sen om å fortelle folk om sine tabber! Hmmm...Så vidt jeg vet har jeg vært ganske så full de siste gangene jeg har festet (tåler jo ingenting lenger, alt for mye graviditet og amming =))... Og pleier ikke å fortelle folk så fort om tabbene deres om de ikke har gjort noe ustyrtelig morsomt =) Pleier å huske alt, men håper det er det eneste som stemmer =)
Elbajo Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Du er typen som er stille på fest, observerer, men utover kvelden tar det helt av for deg! Da snakker vi klær av kroppen, og befølende danseteknikker med og uten partner. Hmmm, stemmer vel ikke helt, klærene beholder jeg på og er ikke så veldig keen på dansingen heller:) Men full blir jeg så det stemmer vel forsåvidt greit:D
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Resultat: Du drar opp stemningen på fest! Uten deg blir det ikke helt det samme, mennesker som fester med deg blir crazy, og de liker det! Du får folk til å føle at det er kult og prompe, rape, spy og sloss. Hahahaha;D Skikkelig harry! Har bodd i en blod-harry kommune da;-) Det med prompinga og rapinga stemmer nok bra da;-)
Turtle Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Du drar opp stemningen på fest! Uten deg blir det ikke helt det samme, mennesker som fester med deg blir crazy, og de liker det! Du får folk til å føle at det er kult og prompe, rape, spy og sloss. hmmmmm stemmer forsåvidt uten de prompe, rape spy sloss greiene, men jeg har aldri vært full da..................
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Du er typen som er stille på fest, observerer, men utover kvelden tar det helt av for deg! Da snakker vi klær av kroppen, og befølende danseteknikker med og uten partner. whaaaaat ??? haahhahahahaah
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Du er typen som er stille på fest, observerer, men utover kvelden tar det helt av for deg! Da snakker vi klær av kroppen, og befølende danseteknikker med og uten partner. haha.. eg er ikke så keen på å danse og vertfall ikke strippe... hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå