Gå til innhold

Jeg blir klin gæren av mannen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lyver mye til meg. Som regel er det bare små ting fordi han ikke gidder å si sannheten (han har sagt at det føles bedre å lyve)

Nå skulle han i et møte med sjefen kl 15. Skulle være ferdig sånn 16.30-17.00. Han ringte meg rundt kl 17 og sa at han måtte møte en kamerat kjapt for å hente noe. Jeg drøyde det enda en halvtime, og ringer han for å høre når han skulle komme hjem, siden det er barn som venter på han her, pluss at vi hadde planlagt kose middag. Nei da var han å drakk med noen kamerater, begynner allerede å bli ganske irritert, men sier at greit da spiser jeg alene. Kom hjem for en halvtime siden, synlig beruset.

Tidligere i dag ga jeg han 500,- fordi han ville kjøpe seg en jakke (han har null kontroll på penger, og har gitt alt økonomisk ansvar til meg). Hvor tror dere de pengene gikk? Han hadde jo drukket dem opp, pluss at han hadde spandert mye drikke på kameratene sine, som forøvrig tjener mye mer enn det vi gjør- tilsammen.

Jeg høres kanskje ut som en kontrollfreak, men det er han som har gitt meg alt ansvar siden han takler ikke å ha penger, bruker de bare på tull.

Nå sier han at han har kjøpt jakka, lånt penger av en annen kamerat igjen, han har tilogmed tatt av lappen og brukt den litt så den ikke kan returneres (smart ja)

Ved et feiltag var jeg litt for sen med å overføre penger fra hans konto denne mnd, så han har allerde sløst bort nesten 3000,- som egentlig skulle gå til regninger og bursdagsgave til meg.

Hva gjør jeg med han? Har absolutt ingen forslag selv, bare vet at jeg ikke kan holde ut med dette lenger..

Fikk også en enorm tlf regning denne mnd, jeg prøvde å la han ha abonement på tlf, siden det er så dyrt å ringe med kontantkort, men regningen kom på 4700....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han hadde 500,-

han kom synlig beruset hjem

han hadde spandert mye drikke på kameratene

han tåler ikke å lukte på korken engang?

Skrevet

Hehe ja den kan misforstås. Nei han har penger på konto som han skal ha hele mnd (ja jeg vet det høres ut som om han er 16 år)

Han tømte kontoen sin nå i kveld. Jeg pleier å la 1500-2000 stå igjen på kontoen i tilfelle det er noe han trenger...

Skrevet

Har ingen glupe råd. Er bare glad for at det er andre som er i ferd med å drepe mannen sin i kveld!

Jeg spyr av min! Åhr, få ham vekk! Mannfolk!!

Blir så drita lei av det overdrevent gedigne egoet hans!

Skrevet

hehe, ok da skjønner jeg jo

for hvis det var tilfelle med 500,- så ville jeg gjerne ha visst hvor han har vært.

Skrevet

Ja da hadde nok ikke jeg brydd meg så fælt om man klarer å få 3 menn fulle med 500,-... det er jo luksus..

men ingen som har en løsning til mitt problem som nå har gått å lagt seg og der forsvant kosekvelden vår...

Skrevet

Skjønner godt at du blir lei av å ha en mann som høres ut som en uansvarlig tenåring, som du må leke mamma til. Ta han med til familierådgivningskontoret, så de han lære han litt om ansvar.

Skrevet

for man velger jo tross alt hvordan man vil la andre behandle seg. Og du kan ikke forandre han, han må selv ta tak i problemene sine om dere skal komme til en god løsning.

Jeg har nok med de små barna, om jeg ikke skal ha en trassig, forvokst tenåring også. Og legger dermed listen mye lavere for hva jeg anser for å være uakseptabel oppførsel. Det værste er vel egentlig ikke at han har liten økonomisk styring her, men derimot at han respekterer deg så lite at han lyver og skjuler ting for deg.

Har dere hus og bil, eller ødelegger pengeproblemene hans muligheten deres for å etablere et normalt familieliv? Klarer du å se fremover og å glede deg over hverdagen, sånn som dere har det? Klarer dere å opptre som gode rollemodeller for barna deres? Eller vil hans oppførsel påvirke ev tenåringer i negativ retning?

Kan du leve med hans pengehåndtering og løgner? Om ikke, er han villig til å oppsøke profesjonell hjelp? Eller til å ta virkelig tak i problemene? (DEtte kan ikke du gjøre for ham). Klarer dere å fungere som foreldre, sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...