dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 ...og jeg syns ikke det er så artig... jo eldre jeg blir jo mer fjortis blir jeg med tankepå kropp. Jeg hater å se dvask og ekkel ut, og klager på det og klarer ikke å gjøre noe med det. Nå er jeg 9+0, og magen er en diger ballong. Jeg har ikke gått opp noen kilo, så det er ikke det at jeg i grunnen har lagt på meg, men jeg har likosm bare blitt tjukk rundt magen, og jeg liker det ikke... Jeg klarer ikke å stramme magen som jeg pleier heller, den er liksm bare slapp og rett ut i vinden. åååååååååååå si no fint, si at det blir bra igjen og sånn. Jeg vet jo det, og jeg vet at man ikke blir så fornøyd med kroppen sin av å sitte inne og vingle mellom å være sliten og kvalm, og fryktelig godtesjuk - da blir man sur og dvask... jaja, kanskje jeg egentlig bare trenger en klem, jeg gleder meg til det er baby inni der jeg og ikke bare en haug av mykt og deilig fett.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er sikker på at du er fantastisk flott, jeg... med fine magen! Du må bare nyte alt det rare som skjer med kroppen framover. Uansett går et svangerskap så fort, og plutselig er magen borte og kroppen normal. Da er bare de sentimentale minnene tilbake fra den svangre tiden... ;-) Jeg er der nå, og er bare kjempemisunnelig på deg (selv med alle de plagene jeg hadde) En god og misunnelig klem får du gravide dritgrei! PS: Det er en bitteliten baby inni der. Kroppen din driver og ominnreder for å gi den vokseplass. Alle tomrommene skal gardvis fylles med voksende dritgreibaby...
hypersusmor Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Først en stor bjørneklem!! Så en liten påminnelse om at det ikke er lenge før magen er stram som et trommeskinn :-)) Jeg er ganske forfengelig selv så jeg fnyser slett ikke av at du ikke liker at magen begynner å ligne en myk ballong, men jeg er ganske sikker på at du selv synes at det ser verre ut enn det egentlig er og at tonetrollet har rett i at du sikkert ser feiende flott ut!!
Maud Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Du får en stor varm klem fra meg. Det er ikke noe morsomt i den overgangsperioden der alt er slapt og dvaskt og man lurer på mom det egentlig er en baby der inne. Om noen uker blir det hardere. Jeg sitter her med en knallhard mage med føtter, hode og rumpe stikkende ut som kuler og gleder meg til mage blir slapp og dvask igjen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Sender deg en klem, tanken på at man har en baby i magen er helt magisk:-) Drit i dumme tanker om at kroppen ikke er shipshape....det er jo nettopp det den er når den funker så fint:-))
♥Snulder Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Åååå... jeg husker den perioden der ja!! Hvor man liksom ikke er helt i gravidinnstilling enda... kroppen er bare pyton... MEN.. det går så fort til å bli slik flott babymage som man er såååå stolt av!!! Klemmer i massevis sendes til deg!!!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Først en diger klem og en takk til deg, en takk for at du var så snill å dytta opp innlegget på bim før i uken :0) Jeg kan gjerne bytte med deg jeg:0) Misunner deg at du får baby, får kjenne spark om noen uker osv. Tipper du er kjempe flott nå.! Verre med meg med mange kilo pluss, jeg ser gravid ut jeg og er det ikke..flaut i grunnen.. Hehehe.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2007 Så snille dere er alle sammen.... Jeg gleder meg til magen er der den skal være og jeg ikke er så sur og sliten lengre. :-)))
Velve Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Åååå! Det er ikke bare lett og morsomt å være gravid! Jeg kan godt huske følelsen av å være uvel og nygravid og litt båst opp. Det blir bedre! Og så faller kroppen på plass igjen senere...nesten. Men jeg kom til å tenke på min egen kropp.....jeg føler virkelig at den må rulles og dyttes på plass i klærne innimellom....Men lillegutt (16mnd) er så fornøyd! Han klappen meg på magen en dag å sa; det er pupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå