XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 bilde av sønnen min i badekar som julekort! Det man ser på bildet er litt av overkroppen, hodet og en arm!! He he.. Man ser ikke noe tissefant eller rompestomp! Kan jeg bruke det som julekort? Er så vanskelig å få tatt et ordentlig bilde av han, og det han var fin på satt han i badekar!!! Typisk!!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2007 Man ser ikke "puppene" en gang!!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 klart du kan bruke det som julekort, og du kan jo leke med et i tillegg, og gi det en juleramme av ett eller annet slag! Det blir fint! God jul! :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 de blir nok et flott kort skal du se=) nå til dags kan man jo gjøre så mye med både bildet og rammer dersom man vil, så mulighetene er mange og kortet blir nok å glede mange julehjerter=)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen takk for svar alle sammen!!!! Da prøver jeg på det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå